Dubbel felanmälan om samma zon

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Skuggvarg
Posts: 144
Joined: 27 Sep 2012 12:20
Country: Sweden

Dubbel felanmälan om samma zon

Post by Skuggvarg »

Sitter just och felanmäler en del zoner (rena smådetaljer, som att zonerna bör flyttas lite närmare en asfaltsyta så vi slipper köra sönder gräsmattor och sånt) men upptäckte att systemet tydligen inte gillar "ä" för MälarPierZone gick inte ens att söka upp i systemet. Just detta vill jag således felanmäla, kanske borde zonen byta namn för att underlätta framtida förändringar gällande zonen? Kanske det går att byta ut ä mot e, så den istället får heta MelarPierZone, eller kanske MaelarPier? Jag vet inte?

[zone]MälarPierZone[/zone]
(Som synes går det inte ens att länka till den)

Och eftersom jag inte kunde göra en regelrätt felanmälan på denna zon får jag alltså göra en forumpost om den istället.

Jag har alltid tyckt att denna zon ligger lite onödigt långt ut där på udden, det skulle räcka om den låg i hörnet på udden, precis bredvid bryggan (ca 20 meter åt väster). Platsen blir så gott som densamma och man slipper köra sönder gräsytan där ute på udden. I somras var det också många som ville sola och/eller "gosa" där ute på udden så det hände flera gånger att man störde folk som var där. Det kändes inte helt okej. Hade känts bättre om man kunnat ta zonen vid bryggan och sluppit inkräkta så direkt inpå folk som man då gjorde.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Vill du också ha en sån här signatur? Läs i denna forumtråd för att se hur du ska gå tillväga:
http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=4&t=194
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Dubbel felanmälan om samma zon

Post by Dacop »

Felanmälningar på felanmälningssystemet görs i felanmälningssystemet.

issues.turfgame.com
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Skuggvarg
Posts: 144
Joined: 27 Sep 2012 12:20
Country: Sweden

Re: Dubbel felanmälan om samma zon

Post by Skuggvarg »

Dacop wrote:Felanmälningar på felanmälningssystemet görs i felanmälningssystemet.

issues.turfgame.com
Jag tyckte jag kunde ta upp det här, när jag nu ändå behövde göra en anmälan om zonen pga att zonen inte gick att felanmäla på issues...
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Vill du också ha en sån här signatur? Läs i denna forumtråd för att se hur du ska gå tillväga:
http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=4&t=194
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Dubbel felanmälan om samma zon

Post by Velocipedryttaren »

Skuggvarg wrote: Jag har alltid tyckt att denna zon ligger lite onödigt långt ut där på udden, det skulle räcka om den låg i hörnet på udden, precis bredvid bryggan (ca 20 meter åt väster). Platsen blir så gott som densamma och man slipper köra sönder gräsytan där ute på udden. I somras var det också många som ville sola och/eller "gosa" där ute på udden så det hände flera gånger att man störde folk som var där. Det kändes inte helt okej. Hade känts bättre om man kunnat ta zonen vid bryggan och sluppit inkräkta så direkt inpå folk som man då gjorde.
Zonen ligger bra där den ligger, gräset höll bra förra hösten när det var riktigt blött på andra håll men här var det helt okey att cykla. Folk får väl jobba på sina socialafobier istället för att zoner som det kan finnas folk i ska flyttas ;-)
Post Reply

Return to “Västmanland”