[BUG] Takeover

Ärenden som vi kommer att införa i spelet

Moderators: TBIT, Stonecape

User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: [BUG] Takeover

Post by Blabert »

coolacrille wrote:Nu tjatar jag, men det här hände igår kväll IGEN.

Försökte sent på kvällen att ta vesslan och tre gånger "hoppade" taken ur. Kan inte förklara det på nåt annat sätt. Man står helt stilla inne i zonen efter att "taking zone" har spelats upp, efter ungefär halva tagningstiden så hör man "leaving zone". Då tar jag upp telefonen och kollar på kartan, ser klart och tydligt att jag står kvar mitt i zonen. Sen tar det olika lång tid innan "taking zone" kommer tillbaka. Frustrerande som bara den när man försöker vara snabb...

Hjälper det att spara logcat för att spåra upp problemet?
Hmm, det där låter väldigt skumt. En logcat är säkert till hjälp.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Image
coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Sv: [BUG] Takeover

Post by coolacrille »

Blabert wrote:
coolacrille wrote:Nu tjatar jag, men det här hände igår kväll IGEN.

Försökte sent på kvällen att ta vesslan och tre gånger "hoppade" taken ur. Kan inte förklara det på nåt annat sätt. Man står helt stilla inne i zonen efter att "taking zone" har spelats upp, efter ungefär halva tagningstiden så hör man "leaving zone". Då tar jag upp telefonen och kollar på kartan, ser klart och tydligt att jag står kvar mitt i zonen. Sen tar det olika lång tid innan "taking zone" kommer tillbaka. Frustrerande som bara den när man försöker vara snabb...

Hjälper det att spara logcat för att spåra upp problemet?
Hmm, det där låter väldigt skumt. En logcat är säkert till hjälp.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Glömde av att starta logcat-appen ikväll... :oops: Ska definitivt ge en logg imorrn eftersom det hände mig även ikväll. Baren dyker inte upp alls när jag aktiverar skärmen nu, funderar lite på om jag har gjort något som orsakar det men kan inte se vad det skulle vara.
Post Reply

Return to “To Do”