[FÖRSLAG] Förnya blocktid

Ärenden som vi kommer att införa i spelet

Moderators: TBIT, Stonecape

jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Förnya blocktid

Post by jossan »

Jag tycker det här var en jätteinstressant idé! Vi får diskutera saken!
Som nån av er skrev så är det ju bra att kunna vara aktiv fast man redan äger många zoner.. kanske bör man också få någon "block-poäng" när man återblockar sin egen zon.
:)
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Förnya blocktid

Post by jossan »

haha såg att drassen redan kommenterat på detta :) jag kanske ska börja läsa hela inläggen... :roll:
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Förnya blocktid

Post by Arias »

jossan wrote:haha såg att drassen redan kommenterat på detta :) jag kanske ska börja läsa hela inläggen... :roll:
Ja, nu var du pinsam jossan ;)

Fast du har ju bara gjort 3 inlägg i forumet, så det är okej att vara lite slarvig som nybörjare 8-)
Image
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: [FÖRSLAG] Förnya blocktid

Post by Arias »

Flyttade tråden till rätt ställe, här hör den hemma
Image
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Förnya blocktid

Post by Arias »

Andreas wrote:vi har diskuterat om hur det ska gå till och kommer troligtvis att införa detta om någon vecka
Och med de orden flyttar jag tråden till TODO och hänvisar den andra tråden som handlar om samma sak, hit.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Förnya blocktid

Post by StarDust »

Drassen wrote:vi har diskuterat om hur det ska gå till och kommer troligtvis att införa detta om någon vecka
Nu ska jag vara lite elak och säga att revisit inte är samma sak som förnya blocktid. Jag väntar fortfarande. :!:
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Förnya blocktid

Post by Wallen »

StarDust wrote:
Drassen wrote:vi har diskuterat om hur det ska gå till och kommer troligtvis att införa detta om någon vecka
Nu ska jag vara lite elak och säga att revisit inte är samma sak som förnya blocktid. Jag väntar fortfarande. :!:
Jag anser att du borde få vänta. revisit tycker jag är nog. Det är bättre att få omsättning på zonerna enligt mig. Tar någon zonen så kan du asap ta tillbaka den och det tjänar du mer på förmodligen eftersom du får nya tp.
pejan
Posts: 7
Joined: 09 Apr 2012 12:11
Country: Sweden

Re: [FÖRSLAG] Förnya blocktid

Post by pejan »

Det mest intressant med att kunna förnya sin blocktid är att man då skulle kunna förhindra att fienden får poäng.
Detta tycker jag borde innebära en ny dimension och lite mer "krig"... :)
// PJ //
Post Reply

Return to “To Do”