Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Det fjärde Turf-eventet i historien. Tog plats i Västerås 1 september 2012.

Moderator: SunYour

User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by Velocipedryttaren »

Min Bonanza blev en besvikelse :( Redan på fredagen gjorde sig en förkylning sig påmind, inget allvarligt kändes det som men på lördag morgon var jag inget vidare pigg men fortfaranda inte så farligt. Skoj att träffa alla turfare och riktigt taggad vid starten, tog det lungt fram till första zonen kännde rätt bra. Men det varade inte länge :( ett på zoner senare kom svett attack och illamående, slog av på takten och hoppades det skulle ge sig men inte. Det blev sex zoner innan jag avbröt och rullade hem med velomobilen för att bädda ner mig i soffan, med feber och rinnande näsa avstod jag även från kvällens middag.
Det lilla jag var med kan jag bara säga var skoj och gav mer smak och medans ni njut av middag och prisutdelning funderade jag på taktik för nästa bonanza :D
BLUES40T5
Posts: 62
Joined: 05 Aug 2012 23:29
Country: Sweden

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by BLUES40T5 »

Som många andra sagt...kul att träffa och se er andra...kommer bli fler bonanzor helt klart..

Sen lite roligt att det fanns en zon kallad BlueS40 :lol:

KOmmer komma tillbaka till västerås ngn gång under denna nya omgång för lite gästturf
och det blir med cykel..

//Blues405t2
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by Arias »

Riktigt skoj var det, även om jag kanske inte var ute och tävla lika hårt som alla andra. ;)

Tack till alla som var där och extra stort tack till de som anordnade allt så bra!
Image
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 527
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by eddyueue »

https://www.dropbox.com/sh/i8v4edkkd8w031s/WxEonLNrre
Massa bilder från bonanzan! Färdiguppladdat om ungefär en timma.
User avatar
varginnan
Posts: 39
Joined: 05 Jun 2012 22:21
Country: Sweden

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by varginnan »

Riktigt kul! Äntligen fick man en massa ansikten på alla alias man läst och pratat med. Bra jobbat Turfcrew!
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Optimus
Zonemaker
Posts: 533
Joined: 30 Dec 2011 12:15
Country: Sweden
Location: Västmanland, SWEDEN

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by Optimus »

TACK allihopa för att ni kom till Bonanzan, utan er hade det inte blivit någon tävling ! Det var jättekul att vi blev så många !
[/b]

Förutom jag och SunYour var även Jimo, Westeras och Micke_W med i arrangörsgruppen, de kom nog lite i skym undan igår (en smiley från dem kanske :evil: ) men de ska givetvis ha en applåd de också !!! Och Drassen som skötte stor del av snacket ska vi inte heller glömma bort.

Ett stort TACK också till Sponsorerna, som såg till så det låg priser på bordet. Dessa var Joors, Västeråsbaden, Sportson, Sahlbergs Cykel & Sport, Kjell & Co, Droidstuff, Andrimon, Västmanlands Lokaltrafik, Helvite (turfaren) och Västerås Stad. Dessutom från alla er som köpte T-shirt, då den försäljningen gav ett överskott !

Jag har haft jättekul, och jag hoppas att ni andra också har haft det. Vad jag vet hände inte heller några större missöden. Ett par vurpor var det väl, men inget mer.

Personligen tyckte jag också att de var bra zoner som var utlaggda (Tack SunYour och Jimo) !

Vi ses på gatorna där ute, några förr och andra senare !!!
ImageImage
User avatar
Hjulpynt
Posts: 34
Joined: 12 Aug 2012 19:50
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Bonanzasnack (Turf Bonanza Västerås 2012)

Post by Hjulpynt »

Tack för en härlig dag i Västerås, himla bra arr. Roligt att ses IRL (å ny medalj!) hälsar ewao99 :)
Post Reply

Return to “Turf Bonanza Västerås 2012”