T-shirt och priser!

Det fjärde Turf-eventet i historien. Tog plats i Västerås 1 september 2012.

Moderator: SunYour

User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: T-shirt och priser!

Post by Blabert »

Betalat och mailat!
Image
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: T-shirt och priser!

Post by Jimo »

Efterfrågan på tröjor är god och det är glädjande. Eftersom tröjorna börjar gå i tryck under början av nästa vecka så kommer det framöver inte vara möjligt att välja storlek. Det går naturligtvis bra att sätta in 120kr eller mer (se första inlägget i tråden) fram till dagarna innan Bonanzat men då får man troligen en L eller XL. Har man tur en M men troligen inte S eller XXL. Blir det några tröjor över kommer dessa att vara till försäljning under lördagen.
User avatar
Bombina
Posts: 189
Joined: 05 Mar 2012 11:37
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: T-shirt och priser!

Post by Bombina »

Är det för sent att beställa tröja :cry: har precis kommit tillbaka till civilisationen där el och bredband finns…..
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: T-shirt och priser!

Post by Zontjuven »

Bombinan wrote:Är det för sent att beställa tröja :cry: har precis kommit tillbaka till civilisationen där el och bredband finns…..
Finns dom i XXS? ;)
Fd världsmästare i TURF
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: T-shirt och priser!

Post by Jimo »

Bombinan: Ursäkta om det var otydligt. Kolla första inlägget i denna tråd hur du fixar en tröja. De tröjor som är kvar är i blandade storlekar men uppge din storlek när du mailar så försöker vi fixa det.
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: T-shirt och priser!

Post by Jimo »

FÄRSK INFORMATION:

Jag har upptäckt att många bara betalar in pengar för t-shirt utan att e-posta mig (eller så har mailet försvunnit i cyberspace). Det gör att jag inte kunnat bekräfta alla betalningar. Men skit i det nu för det finns tröjor till alla och de som betalade in innan den 18 augusti ska också få exakt den storlek de önskat. För att underlätta när tröjorna ska delas ut på lördag ber jag alla som köpt t-shirt, vänligt men bestämt, att på lördag ha koll på beloppet man betalade och på transaktionsdatumet. Det räcker med att ha det det huvudet men se då till att ha det där :-)

PSST...transaktionsdatum är när pengarna överfördes och framgår av ert kontoutdrag om ni behöver dubbelkolla.
Post Reply

Return to “Turf Bonanza Västerås 2012”