Karta över regioner

Moderator: Zonemakers

User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Karta över regioner

Post by LeiLar »

Och det alternativet hittar jag inte. Men så hittar jag inte heller i kylskåpet hemma - påstår i alla fall Ulla (och hon brukar ha rätt). :(

Hur kommer man åt Highlight region?
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
User avatar
UrbanGeeks
Posts: 161
Joined: 26 Sep 2012 00:51
Country: Sweden

Re: Karta över regioner

Post by UrbanGeeks »

LeiLar wrote:Och det alternativet hittar jag inte. Men så hittar jag inte heller i kylskåpet hemma - påstår i alla fall Ulla (och hon brukar ha rätt). :(

Hur kommer man åt Highlight region?

Den gamla sidan är nog cache'ad i din webbläsare. Ctrl + F5 borde lösa det i din webbläsare på en vanlig dator. Eller rensa lite cache i en mobil webbläsare.
User avatar
UrbanGeeks
Posts: 161
Joined: 26 Sep 2012 00:51
Country: Sweden

Re: Karta över regioner

Post by UrbanGeeks »

LeiLar wrote:Tack, det var en utmärkt karta. Jupp, de utsatta orterna gör det lättare att orientera sig.
Jag har gjort en förändring nu på min sida så att du kan välja hela länder och få alla regionerna i landet färgade. Som tidigare gäller detta Sverige, Norge, Danmark, Finland, UK och Nederländerna, dvs alla ordentligt utbyggda länder förutom Sydkorea. "Highlight regions" måste vara ikryssat.

Om någon tänkt använda mitt verktyg för att planera en Korea Explorer så hör av er så ska jag försöka finna tid att lägga in även Korea ;)
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Karta över regioner

Post by Velocipedryttaren »

UrbanGeeks wrote: Om någon tänkt använda mitt verktyg för att planera en Korea Explorer så hör av er så ska jag försöka finna tid att lägga in även Korea ;)
Jag har lagt in Korea i femårs planen :-) Så nu har jag fem år på mig att planera när jag ska göra det, så jag hojtar till när planen är färdig om fem år :lol:
Post Reply

Return to “Zones”