Fler zoner till Södra Finland

Moderator: Zonemakers

Dnalnif
Posts: 12
Joined: 05 Sep 2015 09:06
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by Dnalnif »

Sedan skulle jag ännu säga att KirstiZone i Esbo är vad jag skulle definiera som en bad zone eftersom den är inne på en byggsite var nog en parkeringsplats tidigare men ej numera....visst om man sticker in handen genom stängslet kan man få zonen...men är kanske ändå inte helt bra
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: RE: Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by Blabert »

Dnalnif wrote:Sedan skulle jag ännu säga att KirstiZone i Esbo är vad jag skulle definiera som en bad zone eftersom den är inne på en byggsite var nog en parkeringsplats tidigare men ej numera....visst om man sticker in handen genom stängslet kan man få zonen...men är kanske ändå inte helt bra
Har du ett förslag på bättre placering i närheten av nuvarande ställe? Vill inte flytta zonen så långt. Generellt flyttar vi heller inte zoner på byggplatser om det inte är så att det står ett hus på zonen efter att bygget är klart. Först övrigt gör man gärna felanmälan på issues.turfgame.com :-)
Image
WildLynx
Posts: 77
Joined: 12 Aug 2015 14:19
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by WildLynx »

På det stället byggs ett nytt kapell (Suvelan kappeli). Jag har själv tagit KirstiZone utan problem ett par gånger från trottoaren vid byggarbetsplatsens port. Kanske gps:en var inexakt när du var där...
WildLynx
Posts: 77
Joined: 12 Aug 2015 14:19
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by WildLynx »

Min karta med zonförslag har nu utökats med några förslag för Hangö och Ekenäs
CharlieBravo
Posts: 15
Joined: 07 Sep 2015 17:32
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by CharlieBravo »

Instämmer i att fler zoner behövs i Karis, Ekenäs och Hangö. Frustrerande att behöva åka till typ Åbo eller Helsingfors för att kunna turfa på riktigt. Här några förslag för Karis-Billnäs-trakten:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing

Hoppas att något av dessa snart blir verklighet...
WildLynx
Posts: 77
Joined: 12 Aug 2015 14:19
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by WildLynx »

Din karta är skyddad så man inte kommer åt den utan tillstånd, CharlieBravo!
CharlieBravo
Posts: 15
Joined: 07 Sep 2015 17:32
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by CharlieBravo »

Oops... Åtgärdat nu.
CharlieBravo
Posts: 15
Joined: 07 Sep 2015 17:32
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by CharlieBravo »

Finns det alls nåt hopp om fler zoner till Västra Nyland, eller är det bara att lägga ner? Med 2 st som i dagsläget är spelandet värdelöst.
Dnalnif
Posts: 12
Joined: 05 Sep 2015 09:06
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by Dnalnif »

Hej! Har rekryterat lite spelare i Kyrkslätt, men de har 0 zoner där för tillfället, ett par zoner skulle göra det möjligt att spela i vart fall. De har ju annars relativt nära till H:fors för flere zoner, men åtminstone någon skulle vara bra. Tex Kyrkslätt kyrka och tågstation.

Håller för övrigt med CharlieBravo att Raseborg nog skulle behöva en drös med zoner. Hopplöst långt att ta sig någonstans för att spela dock finns där säkert bästa potentialet för flere spelare
WildLynx
Posts: 77
Joined: 12 Aug 2015 14:19
Country: Finland

Re: Fler zoner till Södra Finland

Post by WildLynx »

Synd om vi inte kan få nya spelare på de lite mindre orterna på grund av brist på zoner. Det är mång orter i södra Finland som ännu saknar zoner!
Post Reply

Return to “Zones”