Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2013

Det femte Turf-eventet i historien. Tar plats i Uppsala 20 april 2013.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by embeoo »

Jag tror (och hoppas!) jag kan komma, men återkommer med definitivt svar när ni sätter ett svarsdatum.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by Fidde »

samma här, hopas och kommer göra allt jag kan för å komma men jag hör av mig när jag vet ett definitivt beslut.
User avatar
mpmoke
Posts: 72
Joined: 16 May 2012 00:58
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by mpmoke »

mpmoke kommer som arrangör/funktionär :-)
---------------------------------------------------------------------------
Blogg om att vara kung för en dag: http://turf.mpmoke.se/

Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by StarDust »

Jag slänger in ett litet anmälningsstopp här i forumet då vi kommer att göra det via formulär som håller på att utvecklas i talande stund. Till dem som redan anmält sig kommer jag att skicka ett PM med länk till formuläret när denna är redo!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
sallda
Posts: 12
Joined: 15 Sep 2012 22:58
Country: Sweden
Location: Sveg
Contact:

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by sallda »

Me confused!

Tänkte precis in och anmäla mig, men såg då att det var anmälningsstopp, och det är bara de som redan anmält sig här som kommer få länken till formuläret? Så det är kört att vara med alltså?
Image
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by Dacop »

sallda wrote:Me confused!

Tänkte precis in och anmäla mig, men såg då att det var anmälningsstopp, och det är bara de som redan anmält sig här som kommer få länken till formuläret? Så det är kört att vara med alltså?
Kan inte tänka mig att det är fullständigt stopp för anmälningar utan enbart ett kortare stopp tills formuläret är på plats. Något annat vore vansinnigt!
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by tomtebloss »

StarDust menar nog att de som redan anmält sig måste anmäla sig via formuläret också för att få sin "plats/medverkan" säkrad. Så att säga. Kan inte tänka mig något annat.
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by Byggaren »

Ja det är som ni spekulerar i. Det kommer inom någon vecka eller så upp ett samlingsformulär för anmälan till bonanzan och annat smått och gott som tex bonanza t-shirt, middagen mm. Anledningen till stoppet är för att det inte ska bli så mycket jobb med att påminna alla som hinner anmäla sig under tiden formuläret utvecklas att även fylla i formuläret senare.

Det kommer självklart gå att anmäla sig för alla som vill vara med !!!

Ha tålamod, kolla regelbundet här i forumet om vad som händer.

Vh Byggarn / Bonanzaarrangör.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by StarDust »

Ett tips är som sagt att välja subscribe längst ned på sidan så får ni mail om det händer något här (förhoppningsvis, beroende på inställningarna ni har på er sida i forumet).
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Optimus
Zonemaker
Posts: 533
Joined: 30 Dec 2011 12:15
Country: Sweden
Location: Västmanland, SWEDEN

Re: Intresseanmälan för tävlingsmomentet - Bonanza Uppsala 2

Post by Optimus »

Och eftersom detta är en officiell Bonanza så antar jag att den som är osäker in i det sista och struntar i både T-shirt och middag kan dyka upp oanmäld och knipa förstaplatsen ändå ?!?!
ImageImage
Post Reply

Return to “Turf Bonanza Uppsala 2013”