Post notifications to the bonanza heat 1

keeponwalking
Posts: 39
Joined: 17 Apr 2013 21:53
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by keeponwalking »

trivian wrote:På tok för sent kommer jag,,,

Vill gärna vara med i Heat 1 på cykel.

Thomas aka "trivian"
Självklart får du komma. Ledsen för sent svar.

Keeponwalking
Netann66
Posts: 4
Joined: 01 Dec 2013 08:44
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by Netann66 »

Jag har väldigt många OM, men det kan ju hända att alla omständigheter samverkar;
OM jag vaknar tidigt nog, OM buss och tåg funkar hjälpligt ihop, OM jag hittar rätt - ja men då kommer jag att gåturfa några zoner i det öppna Bonanza-heatet!
;)
User avatar
Optimus
Zonemaker
Posts: 533
Joined: 30 Dec 2011 12:15
Country: Sweden
Location: Västmanland, SWEDEN

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by Optimus »

Bonanza Stockholm 7 Juni 2014, startgrupp 1.
Jag känner inte att jag hinner komma, hur gärna jag än vill... Och eftersom det var obligatorisk föranmälan (?) denna gång så kanske det finns någon som vill ha min startplats. Jag vet inte om det går att byta användare på "biljetten" men om det går och någon vill vara med som inte har biljett så får en sådan person gärna min.

Skicka PM så får du detaljer om du är intresserad, och så får du själv kontakta organisatörerna och fråga om det går att ta över min plats. Men som det såg ut här i tråden var tydligen inte anmälan obligatorisk trots allt ?
ImageImage
keeponwalking
Posts: 39
Joined: 17 Apr 2013 21:53
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by keeponwalking »

Netann66 wrote:Jag har väldigt många OM, men det kan ju hända att alla omständigheter samverkar;
OM jag vaknar tidigt nog, OM buss och tåg funkar hjälpligt ihop, OM jag hittar rätt - ja men då kommer jag att gåturfa några zoner i det öppna Bonanza-heatet!
;)
Hej,
OM du kommer så är du välkommen :-). Säg bara till oss i base camp så utfärdar vi en namnlapp :-).

Keeponwalking
keeponwalking
Posts: 39
Joined: 17 Apr 2013 21:53
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by keeponwalking »

Optimus wrote:Bonanza Stockholm 7 Juni 2014, startgrupp 1.
Jag känner inte att jag hinner komma, hur gärna jag än vill... Och eftersom det var obligatorisk föranmälan (?) denna gång så kanske det finns någon som vill ha min startplats. Jag vet inte om det går att byta användare på "biljetten" men om det går och någon vill vara med som inte har biljett så får en sådan person gärna min.

Skicka PM så får du detaljer om du är intresserad, och så får du själv kontakta organisatörerna och fråga om det går att ta över min plats. Men som det såg ut här i tråden var tydligen inte anmälan obligatorisk trots allt ?
Hej,
Tråkigt att du inte kan komma. Vi noterar det.
Vi ville att så många som möjligt som visste att de skulle komma skulle föranmäla sig så vi skulle kunna
Vara så förberedda som möjligt med antalet zoner, priser, diplom med mer. Men visst kan personer komma direkt till base camp nu till 09.45. Vi får då på plats utfärda namnlapp.

Hälsningar
Keeponwalking
johanlund
Posts: 6
Joined: 13 Aug 2012 22:58
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by johanlund »

johanlund måste dessvärre hoppa av p.g.a. sjukdom :x :x :x
keeponwalking
Posts: 39
Joined: 17 Apr 2013 21:53
Country: Sweden

Re: Post notifications to the bonanza heat 1

Post by keeponwalking »

johanlund wrote:johanlund måste dessvärre hoppa av p.g.a. sjukdom :x :x :x
Det var tråkigt att du blev sjuk så du inte kunde vara med på bonanzan. Det blir fler events :-).
Nästa är redan nästa helg i Umeå. Krya på dig.
Post Reply

Return to “Turf Bonanza 2014”