[Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben.

Här lägger ni era Förslag för hemsidan
EJ BUGGAR.

Moderators: TBIT, Stonecape

tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by tomtebloss »

Leffman wrote:Jag tycker att man ska ha med en intervjuv med vinnaren som får svara på lite frågor och ev. bild.
Ställer man inte upp på det så blir det igen valfri zon :lol:
Det är ju en idé och kul tanke. Nu har det inte riktigt med tråden att göra så gör gärna en ny tråd om det. Frågan är bara hur det ska gå till? Vem ska intervjua och vem ska ta bilden?
User avatar
AJ_
Posts: 122
Joined: 27 Feb 2012 20:32
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Sv: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på we

Post by AJ_ »

Blabert wrote:
Drassen wrote:Mkt bra förslag: ngn turf-crew som kan tänka sig ansvar för att lägga upp sitt brev varje månad? (brevet är ju personligt så det är nog bra om det är samma person.)
"Någon" anmäler sig ;-)
Hur gick det? ;-)
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Leffman »

tomtebloss wrote:
Leffman wrote:Jag tycker att man ska ha med en intervjuv med vinnaren som får svara på lite frågor och ev. bild.
Ställer man inte upp på det så blir det igen valfri zon :lol:
Det är ju en idé och kul tanke. Nu har det inte riktigt med tråden att göra så gör gärna en ny tråd om det. Frågan är bara hur det ska gå till? Vem ska intervjua och vem ska ta bilden?
Lite standardfrågor som alla vinnare får svara på och fotot får vinnaren själv stå för.
Acrux
Posts: 34
Joined: 18 Jan 2011 19:22
Country: Sweden
Contact:

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Acrux »

Jag har funderat på att starta en Turf-blogg med fokus på nyheter och information om Turf för att ha något roligt att syssla med efter studenten. där skulle jag kunna publicera både månadsmailet och en liten intervju med vinnaren. Tanken hat slagit mig, om idén är bra eller dålig kan bara ni avgöra ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
User avatar
AJ_
Posts: 122
Joined: 27 Feb 2012 20:32
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by AJ_ »

Acrux wrote:Jag har funderat på att starta en Turf-blogg med fokus på nyheter och information om Turf för att ha något roligt att syssla med efter studenten. där skulle jag kunna publicera både månadsmailet och en liten intervju med vinnaren. Tanken hat slagit mig, om idén är bra eller dålig kan bara ni avgöra ;-)
Jättebra idé och något som jag tror många skulle läsa. Kul om du vill driva en sådan.

Men jag skulle gärna se att det även finns ett enkelt långsiktigt arkiv av månadsbreven hanterat av turfgame.com. Bloggar har en tendens att komma och gå med personen bakom.
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
Acrux
Posts: 34
Joined: 18 Jan 2011 19:22
Country: Sweden
Contact:

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Acrux »

Om någon fixar ett arkiv så kan jag åtminstone inledningsvis se till att mailen hamnar där förutsatt att jag har tillgång till det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Sv: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Blabert »

Planen är att jag lägger upp en post på forumet innehållandes alla mail. Problemet är att jag glömmer det hela tiden :-\

Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Image
Acrux
Posts: 34
Joined: 18 Jan 2011 19:22
Country: Sweden
Contact:

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Acrux »

Okej.
Nu finns i alla fall alla mail sedan omgång 5 här. Jag lyckade inte hitta mailet för omgång 18, vet inte om det finns något. Vad gäller mailen från omgångarna före runda 5 så vet jag inget om dem då omgång 5 var min första. Om någon har ett mail som jag har missat så skicka gärna ett pm så lägger jag upp det också.

Om skaparna av Turf eller de som skrivit mailen av någon anledning vill att jag ska ta bort dem så kommer jag givetvis att göra så men min förhoppning är att det inte ska behövas.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Sv: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Blabert »

Snyggt! Då behöver ju inte jag göra något ;-) Arias eller någon annan gammal räv kan väl komplettera med de tidigare mailen.

Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: [Förslag] Arkivera månadsbrev läsbart för alla på webben

Post by Zontjuven »

Acrux wrote:Okej.
Nu finns i alla fall alla mail sedan omgång 5 här. Jag lyckade inte hitta mailet för omgång 18, vet inte om det finns något. Vad gäller mailen från omgångarna före runda 5 så vet jag inget om dem då omgång 5 var min första. Om någon har ett mail som jag har missat så skicka gärna ett pm så lägger jag upp det också.

Om skaparna av Turf eller de som skrivit mailen av någon anledning vill att jag ska ta bort dem så kommer jag givetvis att göra så men min förhoppning är att det inte ska behövas.
Bra där! Länkar från min blogg http://zontjuven.wordpress.com såklart.
Fd världsmästare i TURF
Post Reply

Return to “Förslagslådan - Hemsidan”