Bara Android

Här lägger ni era Förslag för hemsidan
EJ BUGGAR.

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
RedWulfr1

Bara Android

Post by RedWulfr1 »

Bara kontrollfrågan i forumet här svarar på ändamålet med mitt inlägg. Kontrollfrågan frågar vilken plattform Turf är tillgängligt till. Det stämmer inte längre, lixom beskrivningen för nya nyfikna turfare hur det funkar att spela Turf. Det behöver uppdateras.

Dessutom, anledningen till att jag tittade på detta, var faktiskt att jag behövde info. Jag är gammal turfare, höll på rätt aktivt tills jag ofrivilligt blev med iphone genom jobbet och har gått och trasslat med skiten. Men nu är det ju dags, nu är jag ju lixom med i familjen igen... trodde jag. Jag söker på Turf, Andrimon, Turfgame etc. men hittar inget spel... En beskrivning behövs, en tydlig sådan. Särskilt som vi uppmuntras att lura med vänner och bekanta under dagen!
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Bara Android

Post by StarDust »

Det var snabbt spanat. Lyckligtvis har iphone-appen bara funnits i en halvtimme. Det fixas nog inom någon dag!

Sent from my GT-I9295
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Bara Android

Post by Drassen »

Alla dessa problem ska nu vara fixade! (trots att de inte rapporterades i issue-systemet:) )

Säg till om det är något mer akut, vi tackar.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Post Reply

Return to “Förslagslådan - Hemsidan”