Månadsmail

Ärenden som blivit avklarade och är införda
Post Reply
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Månadsmail

Post by Wallen »

Jag vet att de flesta får sina mailboxar spammade med diverse mail men gör det då valbart om man vill ha ett månadsmail...

Vid det här laget så borde man ha tillgång till en ganska gedigen maillista. Att skicka ut maillista är ett väldigt känt sätt för att skapa intresse och aktivitet. Det behöver inte innehålla massor med rader och en del kan rent av vara automatiskt genererat såsom nya zoner, vem som vann senaste omgången internationellt, nationellt samt för den region man tillhör och kanske någon annan kul statistik om populärast zon. Sen kanske någon kan skriva något litet om mvad som händer och är på gång ex bonanza länk till någon artikel hur man tar zon med radiostyrd bil, att zontjuven gått ner 11 kilo på några månaders turfande eller något annat kul.
Kanske kan väcka upp någon slumrande turfande och dessutom hålla igång de som redan är aktiva.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Månadsmail

Post by SaLa »

Bra idé. Så bra så det redan finns :) Kommer ett mejl efter varje omgång är slut.
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Månadsmail

Post by Thunell »

Ett sånt mail skickas ut efter slutet av varje omgång.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Månadsmail

Post by Wallen »

Hmm misstänkte att det borde finnas och kollade men såg inget mail. Kom på efteråt dvs nu att det var fel mailbox jag kollade. Den jag reggat kontot på är jag inte jätteaktiv på att läsa... så sorry.
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Månadsmail

Post by Zontjuven »

Wallen wrote:Sen kanske någon kan skriva något litet om mvad som händer och är på gång ex bonanza länk till någon artikel hur man tar zon med radiostyrd bil, att zontjuven gått ner 11 kilo på några månaders turfande eller något annat kul.
Kanske kan väcka upp någon slumrande turfande och dessutom hålla igång de som redan är aktiva.
Sådan viktig information måste ju spridas! :D
Fd världsmästare i TURF
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Månadsmail

Post by Arias »

Detta finns redan, så jag skickar den till införda..

Om ni vill ändra mailen på något vis så får ni gärna slänga på med förslag!
Image
Post Reply

Return to “Införda - Hemsidan”