[FÖRSLAG] En Poll

Ärenden som vi inte kommer att införa
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by Mosik »

Som jag nämnt tidigare så ska alternativen vid en röstning inte påverka organisationen negativt. Att avveckla Sveriges poliser som du nämnde tycker jag är negativt för Sverige. Som jag också nämnt tidigare så vill jag åstadkomma en mer levande hemsida än endast för information, då jag inte vet om tanken med den var byggd i syfte att endast ha information på den
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by Jojje »

Om turfdev vill polla om något så kommer dom nog på det själv och fixar upp en. :)
Bara en zon till
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by Mosik »

Jojje167 wrote:Om turfdev vill polla om något så kommer dom nog på det själv och fixar upp en. :)
nähä nu var det här min idé :p
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by Arias »

Mosik wrote:Som jag nämnt tidigare så ska alternativen vid en röstning inte påverka organisationen negativt. Att avveckla Sveriges poliser som du nämnde tycker jag är negativt för Sverige. Som jag också nämnt tidigare så vill jag åstadkomma en mer levande hemsida än endast för information, då jag inte vet om tanken med den var byggd i syfte att endast ha information på den
Och vem bestämmer om något påverkar en organisation negativt?
Och majoriteten av Sveriges befolkning säger att det INTE påverkar Sverige negativt om man avvecklar poliser, är det inte det man ska gå efter? Eller så säger regeringen/ledning emot och säger att avveckla poliser, det påverkar Sverige negativt, då är det ju ändå ledningen som bestämmer? :?

Förstår du lite vad jag försöker peka mot?
Image
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by Mosik »

mjo.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: [FÖRSLAG] En Poll

Post by StarDust »

Jag är för vilketsom. Det här började som en fråga om en röstningsmöjlighet skulle öppnas för alla. Detta är väl kul, och har sina fördelar men jag tror att det kommer att komma för mycket finlir i det hela. Det är en sak att vi får äran att säga till om saker och ge förslag och en helt annan att kunna rösta om det. Om man röstar om det så känns det mer definitivt. Det är det inte. Vi är här för att delta i spelet och agera rådgivare, inte beslutstagare.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Post Reply

Return to “Nekade - Hemsidan”