Version 0.8

User avatar
SEALen
Donator
Posts: 116
Joined: 15 Sep 2011 15:21
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Version 0.8

Post by SEALen »

I chatten ser man allt nu varse man vill eller inte. Alla join och disconnect mm. Det kunde man ju skippa förut. In med en inställning tycker jag. Jag är mycket sällan intresserad av de där meddelandena. Blir rätt irriterande då nån får connecting-disconnected buggen och spamar chatten med connect - disconnect meddelanden.
Image
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Version 0.8

Post by Stonecape »

SEALen wrote:I chatten ser man allt nu varse man vill eller inte. Alla join och disconnect mm. Det kunde man ju skippa förut. In med en inställning tycker jag. Jag är mycket sällan intresserad av de där meddelandena. Blir rätt irriterande då nån får connecting-disconnected buggen och spamar chatten med connect - disconnect meddelanden.
Instämmer helt!
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Version 0.8

Post by tomtebloss »

En liten knapp i hörnet någonstans i chatten vore bra. För ibland vill man kanske se det, vad vet jag? Att gå in i inställningar och ha en menyrad där för det skulle väl visserligen funger men känns omständigare. Varför inte både och?
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Version 0.8

Post by Thunell »

Jag skulle gärna se att toplisten stannar på den man var på senast istället för att visa regionen varje gång man trycker på toplist. Jag är oftast intresserad av den svenska/globala och kollar betydligt mer sällan på regionslistan....
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Version 0.8

Post by Jojje »

Svenska topplistan som första flik - Ja tack
Join/disconnect avstängningsknapp - Ja tack
Bara en zon till
WhiteNinja
Posts: 14
Joined: 08 Sep 2011 08:31
Country: Sweden

Re: Version 0.8

Post by WhiteNinja »

Jag kör motorola atrix och 0.7 funkade inte alls för mig. 0.8 fungerar (yay!) men är ganska ostabil. Den kraschar oftast när man står och väntar på att tiden ska räkna ned vid en zon. Jag skickade ett par rapporter i fredags 16/12 kring 12-13-tiden.
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Version 0.8

Post by Drassen »

Noterat, vi jobbar in förbättringarna så fort vi hinner(annat spännande på g samtidigt som vanligt)
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Version 0.8

Post by Arias »

En sak jag reagerade på är att om man inte tagit någon zon så får man inte se den svenska chatten. Det vill säga att nya spelare som behöver hjälp blir intvingade i den engelska chatten, vilket kanske inte alltid är så praktiskt.
Image
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Version 0.8

Post by morgam »

Det finns två olika TURF från Andrimon på Market nu. En av dem kostar 7kr. Vad är skillnaden?
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Version 0.8

Post by Blabert »

morgam wrote:Det finns två olika TURF från Andrimon på Market nu. En av dem kostar 7kr. Vad är skillnaden?
Den som kostar 7 kr är avsedd för Sydkorea, men gör ett litet gästspel på svenska market också... Alltså inget man måste köpa eller så.
Image
Post Reply

Return to “Versions”