Version 0.6.5 ute!

StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Version 0.6.5 ute!

Post by StarDust »

Åååh det är inte bara jag som stört mig på det nya ljudet!
Jag tycker att man ska kunna välja kanal för när jag turfar lyssnar jag ibland på en ljudbok och det är mycket bättre att det blir röster ovanpå varandra än att mediakanalen tystas men ljudboken rullar vidare ändå och så måste jag stanna, backa bandet och sedan fortsätta.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 527
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Version 0.6.5 ute!

Post by eddyueue »

Kom ihåg inställningen i Android där man kan bocka ur att notifikations-volymen ska vara densamma som ring-volymen.
Binks82
Posts: 89
Joined: 26 Jul 2011 05:56

Re: Version 0.6.5 ute!

Post by Binks82 »

Jag tycker ljudet är sjukt lågt när den ska ropa ut "Taking Zone" eller Leaving Zone".
Innan så stoppades musiken och jag hörde klart vad som sas, men nu är ljudet lågt så jag hör bara stopp i musiken och nått tyst och sen fortsätter musiken.
Många gånger tycker jag de är för lång paus så jag tror den hinner säga både Taking och Leaving så jag lär plocka upp telefon och kolla i ren fundersamhet.

Undrar även varför de inte går att få de ljudet i hörlurarna, för de får inte jag?
Bara genom telefonhögtalaren.
Image
Post Reply

Return to “Versions”