OkDacop wrote: ↑02 Dec 2021 18:50Kartorna är Googles API rakt av så de uppdateras när Google ger bort nya flyg/satellitbilder. Detta sker löpande (min obetydliga håla till hemort uppdaterades under hösten) och om jag inte missminner mig finns det en funktion på Google Maps där man kan efterfråga uppdatering. Don't get your hopes up though.Maansen wrote: ↑02 Dec 2021 14:53Finns ju medaljer som kräver turf kring och efter midnatt så bäst vore att appen kände av brytningen.DIProgan wrote: ↑02 Dec 2021 14:40 Använd https://frut.zundin.se/2day.php för att se hur varje dag gått snarare än varje session. Dock med UTC+1!
Vill man slippa va osäker på om man gjort sina zoner på rätt sida UTC-dygnet så gör man bäst i att inte turfa kring och strax efter midnatt som Svensk men som tidigare sagt bryts UTC-dygnet kl 01 nu vid normal/vintertid.
En annan sak, alla kartor som spelplanen är på är väl flera år gammal, för vi har stora byggnader på flera platser där det inte syns nån byggnad på turfplanen, så när kommer kartorna uppdateras?