Help the gnomes

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Help the gnomes

Post by kepn »

Jag drar upp tidigt imorgon så ska du hälsa på honom så får du komma till Norrköping snart och ta några zoner. Är du inte supertidig imorgon bitti så är det ju lugnt, jag kan ta nån zon innan jag drar.
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
vonscheele
Posts: 31
Joined: 05 Nov 2011 12:32
Country: Sweden

Re: Help the gnomes

Post by vonscheele »

Det löste sig ju fint.
Jag kunde tom ta ett par på morgonen, eftersom du hann ta tillbaka honom medan jag var på väg till Lkpg.
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Help the gnomes

Post by kepn »

Yes, Benny är på plats nu. Men Colada i Göteborg behöver komma närmare centrum för att ha en rimlig chans att få lift i nästa vecka.
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Help the gnomes

Post by kepn »

Bara en kvar nu. Colada levererades idag. Kalixtomten måste få hjälp söderut, någon i Luleå som kan hämta honom? Han borde ha en bättre chans därifrån sen.
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Help the gnomes

Post by kepn »

Bara en gnome kvar nu! Den har kommit lite söderut och finns nu i Luleå om jag inte ser fel. Han behöver hjälp, kanske någon boende i Piteå kan förbarma sig och hämta ner honom så han kommer vidare? Kom igen nu så alla kommer i mål innan jul!
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Help the gnomes

Post by Zontjuven »

kepn wrote:Bara en gnome kvar nu! Den har kommit lite söderut och finns nu i Luleå om jag inte ser fel. Han behöver hjälp, kanske någon boende i Piteå kan förbarma sig och hämta ner honom så han kommer vidare? Kom igen nu så alla kommer i mål innan jul!
Han är på Coop Arena, dvs Luleå Hockeys hemarena... förstår att han vill stanna kvar där :-)
Fd världsmästare i TURF
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Help the gnomes

Post by kepn »

Eftersom du är ett så stort fan av det hockeylaget så tar jag det för givet att du är laget trogen och åker upp och kollar på nästa hemmamatch så är ju saken klar!
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Help the gnomes

Post by Zontjuven »

kepn wrote:Eftersom du är ett så stort fan av det hockeylaget så tar jag det för givet att du är laget trogen och åker upp och kollar på nästa hemmamatch så är ju saken klar!
Absolut! jag åker upp :-)
Fd världsmästare i TURF
User avatar
nyhetspuls
Posts: 25
Joined: 31 Mar 2013 11:51
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Help the gnomes

Post by nyhetspuls »

Men pannkaka så underbart! Synd att man inte var med när det här begav sig.

Nu kan jag bara gå och hoppas att något liknande inträffar under julen 2013! :mrgreen:

http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Gnome
User avatar
Nattkryp
Posts: 298
Joined: 15 Aug 2011 09:36

Re: Help the gnomes

Post by Nattkryp »

nyhetspuls wrote:Men pannkaka så underbart! Synd att man inte var med när det här begav sig.

Nu kan jag bara gå och hoppas att något liknande inträffar under julen 2013! :mrgreen:

http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Gnome
Ja det var en rolig grej jag gärna ser återkomma. Själv hjälpte jag han här intill från Karlstad till Stockholm/Plattan :).
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”