Förslag

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
ronnegardj
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2019 12:27
Country: Sweden

Förslag

Post by ronnegardj »

Hej! Jag har ett förslag till supporters i appen att man kan se vilka omgångsunika man har tagit. Hoppas mitt förslag kommer i nästa uppdatering

Mvh Jack ÖrebroTurfaren

Skickat från min Redmi 7 via Tapatalk

User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag

Post by Maqqan »

Det kan man väl redan?

Tapatalking with OnePlus 6T

User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag

Post by Maqqan »

Här hittar jag det i min app Image

Tapatalking with OnePlus 6T

ronnegardj
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2019 12:27
Country: Sweden

Re: Förslag

Post by ronnegardj »

Jag menar att man kan se dom olika. Typ som man kan med unika.ImageImage

Skickat från min Redmi 7 via Tapatalk

User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Förslag

Post by LeiLar »

Jag håller med dig. Det vore en mycket praktisk funktion.
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
captHaddock
Posts: 203
Joined: 09 Feb 2016 22:14
Country: Sweden

Re: Förslag

Post by captHaddock »

Vill också se en sådan funktion. Jag har i medaljtråden kommenterat den nya medaljen såhär:

"Först och främst, den nya medaljen om anta unika zoner under en omgång är både jätte bra och snyggt designad, bra jobbat med den utvecklingen!
Dock hade det blivit så mycket bättre om man även hade haft nivå på medaljen för 50 och 100 unika zoner under en omgång. Det hade underlättat mycket för turfare som bor på små orter och turfare som inte turfar så mycket! Dessutom skulle man då först kunna sikta på dom lägre nivåerna och sen försökt jobba sig uppåt. Hoppas man lägger till dessa nivåer så fort som möjligt!

Sen hade en kul funktion varit om man i appen på samma sätt som man kan se neutrala zoner (gul), ägda zoner (grön), ägda zoner av andra (röd) och zoner man någon gång tagit (vit) kunde ha en knapp som visar unika zoner som man har tagit denna omgång (ny färg). Vad tror ni om det?"
ronnegardj
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2019 12:27
Country: Sweden

Re: Förslag

Post by ronnegardj »

captHaddock wrote:Vill också se en sådan funktion. Jag har i medaljtråden kommenterat den nya medaljen såhär:

"Först och främst, den nya medaljen om anta unika zoner under en omgång är både jätte bra och snyggt designad, bra jobbat med den utvecklingen!
Dock hade det blivit så mycket bättre om man även hade haft nivå på medaljen för 50 och 100 unika zoner under en omgång. Det hade underlättat mycket för turfare som bor på små orter och turfare som inte turfar så mycket! Dessutom skulle man då först kunna sikta på dom lägre nivåerna och sen försökt jobba sig uppåt. Hoppas man lägger till dessa nivåer så fort som möjligt!

Sen hade en kul funktion varit om man i appen på samma sätt som man kan se neutrala zoner (gul), ägda zoner (grön), ägda zoner av andra (röd) och zoner man någon gång tagit (vit) kunde ha en knapp som visar unika zoner som man har tagit denna omgång (ny färg). Vad tror ni om det?"
Jag håller med dig. Hade jag varit med i Turfcrew hade jag lagt till det!

Skickat från min Redmi 7 via Tapatalk

User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Förslag

Post by Maqqan »

Att vara med i Turf Crew get inte sådan makt, tro mig. Finns många viljor i crew som aldrig realiseras.

Lyckad du snärja in dig bland utvecklarna kan det finnas en bättre chans.

Tapatalking with OnePlus 6T

ronnegardj
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2019 12:27
Country: Sweden

Re: Förslag

Post by ronnegardj »

Maqqan wrote:Att vara med i Turf Crew get inte sådan makt, tro mig. Finns många viljor i crew som aldrig realiseras.

Lyckad du snärja in dig bland utvecklarna kan det finnas en bättre chans.

Tapatalking with OnePlus 6T
Det fattar jag väl. Jag bara la till ett förslag.

Skickat från min Redmi 7 via Tapatalk

embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Förslag

Post by embeoo »

Min känsla, från in- och utsidan; håll inte andan. Det är en relativt stor sak att koda in, både på server och appsidan Använd frut för nu.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”