Dags att massera dansken lite!

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
eccelstone

Re: Dags att massera dansken lite!

Postby eccelstone » 08 Apr 2012, 12:58

Väldigt bra cykelstad, den bästa jag cyklat i utan tvekan så visst vi borde tagit lite fler zoner! Men med tanke på att vi körde lite kompisturf där vi tog fem var hela tiden så är jag ändå ganska nöjd med resultatet. Men bortsett från det magra turfresultatet så är det en grym stad och det finns inget bättre sätt att upptäcka grymma städer på än genom en rejäl cykelturf. Ser fram emot ett återbesök till sommaren.
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage

SaLa
Information Manager
Country: Sweden

Postby SaLa » 08 Apr 2012, 14:48

Väldigt bra cykelstad, den bästa jag cyklat i utan tvekan så visst vi borde tagit lite fler zoner! Men med tanke på att vi körde lite kompisturf där vi tog fem var hela tiden så är jag ändå ganska nöjd med resultatet. Men bortsett från det magra turfresultatet så är det en grym stad och det finns inget bättre sätt att upptäcka grymma städer på än genom en rejäl cykelturf. Ser fram emot ett återbesök till sommaren.

Härligt! Är också sugen på att turfa runt där. Synd det är en bit dit. :)

Hur fungerade det med datatrafiken? Ni körde era vanliga simkort? Dyrt och segt eller funkade det fint?

SunYour
Zone General

Postby SunYour » 08 Apr 2012, 15:03

Jag tolkar det som att zonerna var riktigt bra utplacerade :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm

eccelstone

Postby eccelstone » 08 Apr 2012, 22:04

Absolut de flesta zonerna va bra utplacerade med något undantag där man fick klättra över/genom något staket:). Vi turfade båda med tre, som inte skiljer på om du är i danmark eller sverige det är samma pris som gäller! Så länge du håller dig i tres nät så tillkommer det inga avgifter. Jag till och med ringde och dubbelkolla detta med tres kundtjänst.
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage

SaLa
Information Manager

Postby SaLa » 09 Apr 2012, 00:07

Absolut de flesta zonerna va bra utplacerade med något undantag där man fick klättra över/genom något staket:). Vi turfade båda med tre, som inte skiljer på om du är i danmark eller sverige det är samma pris som gäller! Så länge du håller dig i tres nät så tillkommer det inga avgifter. Jag till och med ringde och dubbelkolla detta med tres kundtjänst.
Nice!

Leffman
Donator

Postby Leffman » 09 Apr 2012, 00:10

Härligt! Är också sugen på att turfa runt där. Synd det är en bit dit. :)

Hur fungerade det med datatrafiken? Ni körde era vanliga simkort? Dyrt och segt eller funkade det fint?
+1
Måste man ha en Dansk Sim-kort ?

Return to “Spelrelaterat”