Vad är ditt mål inför nästa omgång och vad blev resultatet ?

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by LoneDog »

Leffman wrote:Mitt mål är att komma 1:a i Västra Götaland och minst 10:a i Sverige.
Ska jag lyckas så måste aktiviteten i Borås vara fortsatt god :)
Mitt mål är att slå min förra månads turf score samt träffa lite turfare on the go, tjöta lite o expandera min sociala relation lite.

Främst är målet att man kommer ut.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
turftreken
Posts: 192
Joined: 16 Sep 2011 20:37
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by turftreken »

Vässlan under 10 minuter vilket jag plockade igår :-)

Plocka alla unika zoner som jag har kvar i min stad (utom tre vattenzoner och en långtbortistan zon)

Nytt mål är att plocka Vässlan under 9 minuter eftersom jag hade gjort det igår om jag hade haft kronan ;-)
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by bUs »

Målen inför denna omgång:

-Fixa cykeln (check)
-Fixa en backup-cykel ifall den ordinarie säckar ihop
-Ta vesslan (check)
-Ta 12 h-medaljen (check)
-Ta revisit-medaljen
-Sprida ordet om Turf
-5000 total takes (4298)
-1 000 000 p (863 285)

Mål som kommit efter hand:
-Global top 3 B-)
matthew86

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by matthew86 »

Mina mål med omgång 23 är följande:

* Ta neutralizer-medaljen (check)
* Ta take-500 medaljen
* Ta order of aquamen-medaljen
* Ta Dark Ninja-medaljen (inatt, check :))
* Försöka mig på en vässla (första försöket blir inatt, edit: gick åt fanders pga gps-bekymmer )
* Ta Pentacity-medaljen
* Fortsätta plocka unika zoner (109 and counting) :)

//Matthew86
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by morgam »

morgam wrote:80 000 poäng och hålla Märsta och södra Uppsala.
Ganska modesta mål var det tydligen. Märsta har varit pinsamt enkelt att hålla. Södra Uppsala får jag släppa korta tider men återtar inom 24h. 80k avklarade på dryga två veckor.
flykt
Posts: 19
Joined: 04 May 2012 08:46
Country: Sweden

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by flykt »

Jag har bara hunnit turfa i ca 1 månad, så jag skulle väl säga att jag är relativt ny här. Började rent spontant med turfandet i början, låg väl på top 10 (Gävleborg) ett tag i början av maj och kände att jag ville klättra lite och körde på lite extra - det gav blodad tand vill jag lova!

Efter att jag jagat ikapp några placeringar valde jag att satsa på föstaplatsen och tänkte lite för mig själv att jag borde "vinna 3 månader i sträck" (inom gävleborg dvs) och nu med ca en vecka kvar om omg. 23 känns det väl relativt realistiskt. (Top 5/3 i sverige känns inte heller helt omöjligt!)

Image
Det har dock blivit rätt lite aktivetet senaste 3-4 dagarna från min sida men även min värsta konkurrent, så det har tyvärr avstannat lite. Jag hoppas att han vaknar till liv snart så det händer något! ;-)

Jag gick alltså inte in med några mål alls utan allt blev spontant, men efter denna omgång känner jag att några mål borde även jag kunna sätta upp, så det har jag gjort.

Mål 1: Ut och röra på mig mer
2: Vinna 3 månader i sträck inom Gävleborg
3: I nuläget har jag ca 560 turf-km, till nästa omgång vill jag fördubbla dessa.
4: I nuläget har jag 140.000 poäng, det skall minst upp i 200.000 nästa omgång.
5: Slå allt som Nattkryp försöker att slå.



Kommer inte på mer just nu såhär spontant, men det kommer säkert fler saker, som t.ex medaljer och sånt! Jag har dock valt att inte ha något mål för unika zoner eller besökta regioner då jag inte känner något som lockar med det, ÄN!
Image
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by AceIsAngry79 »

Fixa flera medaljer ;)
Image
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by Fidde »

Gick faktiskt personligen inte in med några mål alls... men somliga har inte lärt sig skillnaden på "mitt och ditt" så just nu ligger jag etta, tog 5000 takes medaljen igår ligger i toppen på vessla och har precis passerat 1 milj tot.p... så jag är ganska nöjd än så länge,får se hur länge placeringen håller sig..:) det ända målet jag har nu är nog att komma top 3 i sverige, och filma nästa vessla.
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by Thunell »

Fidde wrote:Gick faktiskt personligen inte in med några mål alls... men somliga har inte lärt sig skillnaden på "mitt och ditt" så just nu ligger jag etta, tog 5000 takes medaljen igår ligger i toppen på vessla och har precis passerat 1 milj tot.p... så jag är ganska nöjd än så länge,får se hur länge placeringen håller sig..:) det ända målet jag har nu är nog att komma top 3 i sverige, och filma nästa vessla.
Vad är topp 3 för mål? Topp 3 är du ju garanterat så målet borde ju vara guld!
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Sv: Vad är ditt mål inför nästa omgång ?

Post by Blabert »

Verkar som jag, surprise surprise, får revidera denna omgångs mål.. Mina mål blir att skjuta upp målen till nästa omgångs mål! Å andra sidan har jag lyckats plocka runt 50 nya unika och blivit rank 32 denna omgång, borde ha satt upp detta som mål istället ;-)

Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Image
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”