Till att börja med så har vi ett bra tänk för högrankare som inte kommer paja för nybörjarna och ändå vara skoj. (tänker inte berätta ännu)
Sen har du nog helt rätt erikd...vi är för kassa på att meddela fördelarna när man går upp i rang. Vår tanke är att new rank meddelandet ska bli lite mer dynamiskt och förklarande i framtiden som ett steg åt rätt håll, kom gärna med fler förslag inom detta.
Ranker
Re: Ranker
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Re: Ranker
Finns de idag någon fördel med rankerna, förutom ökad blocktid?
Jag tycker de ska finnas en rank som heter King Kong
Jag tycker de ska finnas en rank som heter King Kong
Re: Ranker
Nej. Bara inbillade fördelar, samt att Turfpenisen växer.Binks82 wrote:Finns de idag någon fördel med rankerna, förutom ökad blocktid?
Re: Ranker
Nu är väl fördelen dessutom att man får kortare take-over tid? Vore bra om man la ut information om ranker och take-over tid på info sidorna tycker jag.eddyueue wrote:Nej. Bara inbillade fördelar, samt att Turfpenisen växer.Binks82 wrote:Finns de idag någon fördel med rankerna, förutom ökad blocktid?
Re: Ranker
I och med att blocktiden Halverats, känns det som att fördelarna numera enbart är en illusioneddyueue wrote:Nej. Bara inbillade fördelarBinks82 wrote:Finns de idag någon fördel med rankerna, förutom ökad blocktid?
Re: Ranker
Tycker det är ganska vettigt att rank 30 numera bara har 6 gånger längre blocktid än nybörjare, istället för 12 gånger längre.. Även 90 sekunders kortare takeovertid är en bra hjälp vid bäverförsök.
Men den mest uppenbara fördelen vi gamla rävar har är ju att vi kan zonerna och de bästa rutterna, till skillnad från de stackars yra och vilsna nybörjarna. Känns som att stjäla godis från småbarn när man cyklar åttor runt dom på sin pimpade turfcykel och tar femdubbla antalet zoner på samma tid
Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Men den mest uppenbara fördelen vi gamla rävar har är ju att vi kan zonerna och de bästa rutterna, till skillnad från de stackars yra och vilsna nybörjarna. Känns som att stjäla godis från småbarn när man cyklar åttor runt dom på sin pimpade turfcykel och tar femdubbla antalet zoner på samma tid
Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Re: Ranker
Lägre blocktid bör också främja TO som blir viktigare än att hålla PPH. Särskilt med många aktiva turfare som slåss om samma zoner. Det krävs fler turfare för att "låsa" en hel stad.
Re: Ranker
Bump. Infon om blocktiden i första inlägget bör ändras till den nuvarande
En info om tagningstiden vore schysst också, i samma inlägg.
En info om tagningstiden vore schysst också, i samma inlägg.
My pictures: http://instagram.com/turfsala
Re: Ranker
jag vill också se take-over tiden i första inlägget.
Så man får lite mer motivation att spela mer för att levla, även om man inte siktar mot pallen.
Så man får lite mer motivation att spela mer för att levla, även om man inte siktar mot pallen.
Re: Ranker
Har grund takeovertiden ändrats? Eller räknar du att det blir totalt 90 sekunder intjänat vid tio tagningar?Blabert wrote:Även 90 sekunders kortare takeovertid är en bra hjälp vid bäverförsök.