Hur man INTE spelar Turf...

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Hur man INTE spelar Turf...

Post by Blabert »

mortuus wrote:Inte ok att ett event ska förstöra sådär, varför ska man ha koll på nåt man inte är med i eller har alls intresse av? hade också tappat lusten direkt om det hände mig.
Vem har sagt att eventet orsakade serverkraschen..? Att alla får informationen tycker iallafall jag är en kul grej, oavsett om det är meningen eller ej.

Skickat från min Z1 via Tapatalk
Image
User avatar
LeiLar
Posts: 935
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Hur man INTE spelar Turf...

Post by LeiLar »

Angående serverstrulet så skrev A. Pantesjö detta: "Födelsedag på teknik-wizard sidan ledde till minskad dygnetrunt-support idag:)"
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
ParkMan
Posts: 44
Joined: 01 May 2014 22:00
Country: Sweden

Re: Hur man INTE spelar Turf...

Post by ParkMan »

Jag började 10.45 imorse att ta zoner och har tagit en i timmen, men jag har inte fått min 12-medalj. Enligt beräkning borde jag ha fått den 21.03 när jag tog en zon. Då hade jag tagit 12 st under 12 kalendertimmar. Tänker jag rätt eller fel?
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Hur man INTE spelar Turf...

Post by Byggaren »

ParkMan wrote:Jag började 10.45 imorse att ta zoner och har tagit en i timmen, men jag har inte fått min 12-medalj. Enligt beräkning borde jag ha fått den 21.03 när jag tog en zon. Då hade jag tagit 12 st under 12 kalendertimmar. Tänker jag rätt eller fel?
Om JAG inte tänker fel måste du även ta en efter kl 22. Det blir 12 kalendertimmarna efter den kalendertimme du började. Rätta mig om jag har fel...
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Hur man INTE spelar Turf...

Post by Thunell »

Ser ut som du fått den! Iaf om du heter ParkMan även i appen.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”