Turf Videos

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Turf Videos

Post by Fredrick »

@iostream: Det är en galet snygg parkering du gör!
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Taking starzone!

Post by Jojje »

Publicerar nu ett klipp där ni får se hur man tar vattenzoner i norrland!

Glöm mössor på huvudet, glöm flera lager fryspåsar, glöm trasiga mobiler pga vattenskada, glöm all simning! :lol:

(Det regnade och man ser ju inte helt glad ut då)

Bara en zon till
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Turf Videos

Post by Arias »

Grym video Jojje, måste ju vara ett av de roligare sätten att ta en zon på (främst vattenzon)!
Image
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Turf Videos

Post by tomtebloss »

Man undrar lite när nästa turfare ska vara värre och ta en runda med en svävare och avrunda med en vattenzon.
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Turf Videos

Post by Arias »

I framtiden så kommer ju såklart Drassen komma körandes med en sån här och blåsa iväg småttingar som Jojje;




Eftersom att Drassen inte får turfa i och med att han är utvecklare, så kommer självklart jag att ligga i den finaste sviten och ta zonerna han flyger över!
Image
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Turf Videos

Post by Jojje »

Vardagsmat för en Sundsvallsturfare:

Desto mindre vila, desto fler zoner!

(i början av klippet så har jag redan tagit mig upp för en ca.2km lång backe och denna är 550m, men lite brantare)
Bara en zon till
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Turf Videos

Post by Goose72 »

Tänkte visa hur det går till när man tar en vattenzon (Stångåzone i Linköping) med handkraft och inte fuskar med en förbränningsmotor ;)
Var lite läskigt o plocka ur luren från den vattentäta förvaringspåsen, men det gick vägen.

Vassegoa!

User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Turf Videos

Post by Jojje »

"[..]inte fuska med motor som jojje gjorde."

Säger han som glider fram i en kajak. Såhär gick det till när jag tog min vattenmedalj i början av juni:



Vill även tillägga att det va en simtur på dryga 650m á 40minuter. Mycket tid gick åt till att trampa vatten för att se vart zonen låg, men som ni ser så såg man ju inte speciellt mycket..

Eftersom zonen ligger precis i mitten av sjön så är det som kortast 250m in till land.
Bara en zon till
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 527
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Turf Videos

Post by eddyueue »

Goose72 wrote:Tänkte visa hur det går till när man tar en vattenzon (Stångåzone i Linköping) med handkraft och inte fuskar med en förbränningsmotor ;)
Var lite läskigt o plocka ur luren från den vattentäta förvaringspåsen, men det gick vägen.

Vassegoa!
Du glömde säga "och eftersom att det här är TV har jag redan förberett så att jag bara behöver vara fem sekunder i zonen tills den tas!" ;)
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Turf Videos

Post by Goose72 »

Sådär kort tid tar det alltid för mig när jag tar zoner....;)
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”