Turf Videos

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Turf Videos

Post by Zontjuven »

SunYour wrote:Läckert! Jag tror bestämt att det borde införas ett moment där videofilmning av riktigt svår zon med publicering på tuben ger Oscarsstaty-medalj :-)
+1 :-)
Fd världsmästare i TURF
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Turf Videos

Post by tretton »


Jag har hittat ett nytt sätt att sprida Turf! http://turfaretretton.wordpress.com/201 ... ider-turf/
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Turf Videos

Post by tretton »



Ny weasel-video, mitt och Fiddes skolprojekt.
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Turf Videos

Post by SaLa »

tretton wrote:

Ny weasel-video, mitt och Fiddes skolprojekt.
Briljant hörrni! Blev det nån vässla? ;) Lite mer Turf-reklam och det skulle vara en perfekt reklamvideo! Hoppas ni fick/får bra betyg! Ser fram emot nästa film :D Superbra jobbat!
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Turf Videos

Post by tretton »

Nästa film kommer, vi lovar ;) Oklart om det blev en vessla, filmningen tog 3½ timme, så det blev nog inte det :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Turf Videos

Post by SaLa »

tretton wrote:Nästa film kommer, vi lovar ;) Oklart om det blev en vessla, filmningen tog 3½ timme, så det blev nog inte det :)
Härligt! Haha =)
User avatar
GuteLappen
Posts: 328
Joined: 23 Sep 2012 10:13
Country: Sweden
Location: Gotland, Sweden
Contact:

Re: Turf Videos

Post by GuteLappen »

Bra gjort!
User avatar
Cee
Posts: 178
Joined: 05 Sep 2010 16:20
Country: Sweden
Location: Göteborg

Re: Turf Videos

Post by Cee »

http://www.dustinhome.se/product/501063 ... ports-kit/

Dustin har rea på Contour Roam just nu (kort tid kvar dock). Elgiganten säljer ett hjälmfäste för 149 kr till samma kamera. Kan nog lämpa sig bra till att göra Turf-filmer med.

Jag köpte en tidigare i kväll. Hoppas att jag kan slänga ihop något roligt framöver.
coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Turf Videos

Post by coolacrille »

tretton wrote:

Ny weasel-video, mitt och Fiddes skolprojekt.
Grymt bra jobbat killar! :D Igenkänningsfaktorn var hög, satt och log genom hela videon. Effektivt att filma allt det där på en halvdag måste jag säga.

Om man ska ge lite konstruktiv kritik så handlar det nog mest om att klämma in lite Turf-branding i videon. För en oinvigd så är det förmodligen ganska obegripligt vad videon handlar om :) Exempelvis kan ni kanske försöka få med lite reaktioner från omvärlden(vi vet ju alla hur folk tittar) i nästa video? Kan ju vara lite humor också. Observera att detta inte är klagomål, jag gillar videon starkt. Bra redigering!
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Turf Videos

Post by tretton »

coolacrille wrote:
tretton wrote:

Ny weasel-video, mitt och Fiddes skolprojekt.
Grymt bra jobbat killar! :D Igenkänningsfaktorn var hög, satt och log genom hela videon. Effektivt att filma allt det där på en halvdag måste jag säga.

Om man ska ge lite konstruktiv kritik så handlar det nog mest om att klämma in lite Turf-branding i videon. För en oinvigd så är det förmodligen ganska obegripligt vad videon handlar om :) Exempelvis kan ni kanske försöka få med lite reaktioner från omvärlden(vi vet ju alla hur folk tittar) i nästa video? Kan ju vara lite humor också. Observera att detta inte är klagomål, jag gillar videon starkt. Bra redigering!
Jo, det var riktigt kul att spela in och allt som det innebar. Bra synpunkter du har, vi har planerat lite inför en i sommar när det är lite grönare ute och kanske i en annan miljö, men där är vi bara i planeringsstadiet. Vi får väl se vad det blir för facit där helt enkelt!
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”