Senaste zoner/historik/progress?

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
Sozu
Posts: 57
Joined: 04 Nov 2014 14:51
Country: Sweden
Location: Luleå

Senaste zoner/historik/progress?

Post by Sozu »

Det hade varit enormt bra ifall det finns någon typ av historik där jag kan se mina senaste zoner jag tagit, klockslag och zonenamn. ALTERNATIVT ifall det i alla fall kan visa lite progress på sina medaljer. Igår lyckades jag få stamina 50 medaljen (eller vad den heter, den man får när man tagit 50 zoner inom 24 timmar). Och jag är osäker hur långt ifrån jag var från nästa medalj som är 100 zoner inom 24 timmar, jag kanske bara var någon zone ifrån, om jag hade vetat så hade jag kunnat se ifall det hade varit värt att hämta någon/några få till för medaljen, men nu helt ovetandes hur långt ifrån jag var från den.

Därav borde det ju vara bra med att åtminstone kunna se sin progress på de olika medaljerna.
Osäker om detta redan finns? men isåfall vart?
Blev turf support igår och själva turf support loggan där man ser lite extra stats tyckte jag var ganska tom. T.ex vore det mer intressant i mitt tycke att se hur många % man är på sin level, där det kanske står sin level + % och kanske även poäng till nästa level.

Sedan var det möjligt någonstans att se hur många zoner man förlorat sedan man tagit den senaste zonen? har för mig någon sagt det till mig att man kan se det någonstans.
Image
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Senaste zoner/historik/progress?

Post by DIProgan »

Warded visar hur många zoner du tagit de senaste 24 timmarna uppdaterat direkt. http://www.warded.se/turf/user.php

Förlorade zoner sedan senaste takeovern ser du på din inforuta på huvudsidan http://turfgame.com när du loggat in.
Running the third-party project https://turfbridge.com
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Senaste zoner/historik/progress?

Post by Velocipedryttaren »

Hur långt du har kvar till nästa rank ser du på det gula strecket över kartan i appen
User avatar
farbrorP
Posts: 414
Joined: 08 Aug 2012 23:53
Country: Sweden
Location: Short Valley, Jätteborg

Re: Senaste zoner/historik/progress?

Post by farbrorP »

Velocipedryttaren wrote:Hur långt du har kvar till nästa rank ser du på det gula strecket över kartan i appen

Jo men det där är ju lite granna definitionen på frågan hur långt är ett snöre?...
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Senaste zoner/historik/progress?

Post by Velocipedryttaren »

farbrorP wrote:
Velocipedryttaren wrote:Hur långt du har kvar till nästa rank ser du på det gula strecket över kartan i appen

Jo men det där är ju lite granna definitionen på frågan hur långt är ett snöre?...
Hade fungerat bättre om det funnits någon logik i poäng stegen mellan rankerna....
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”