Det är en diskussion för en annan tråd.Medan samhället i stort försöker få fler att cykla försöker delar av crew få fler att åka bil. Bra där. Eager Weasel topplistorna kan förövrigt bara tas bort är ju inga riktiga rekord utan bara armhålor.
Tala för dig själv, min vessla på 9:47 (plats 187) är 100 % äkta.Medan samhället i stort försöker få fler att cykla försöker delar av crew få fler att åka bil. Bra där. Eager Weasel topplistorna kan förövrigt bara tas bort är ju inga riktiga rekord utan bara armhålor.
haha ja lustigt det är väl utvecklarna själva som motiverat att man kan bilturfa och tågturfa mellan zoner så självklart kommer vissa uttnytja detta, men jag tycker fortfarande båda av dom är fel ja, även moped eller annat motorfordon borde helt förbjudas eller göras att det inte lönar sig, ni borde motivera mer att cykla istället tycker jag varför gör ni inte det... ni verkar dessutom inte bry er att folk förvränger sin gps position vilket enligt mig och många här är solklart fusk, men det är ju ett spel bara vaTycker du allvarligt att det är en rimlig jämförelse? Till att börja med så får jag påminna dig om att det här inte är en träningsapp, det är ett spel. Det har ingenting med att man måste anstränga sig fysiskt för att ta zoner. Det finns de som åker moped mellan zonerna, är det fel? Nej, det är det inte. Du får ta dig fram hur du vill för att ta zoner. Jag gillar att bilturfa ibland till exempel, inte det heller är fel. Tvärtom tycker jag det borde finnas fler bilvänliga zoner då det är en otroligt dålig fördelning på sådana zoner jämfört med cykelvänliga zoner.
För det andra så är det ju inte så att enbart tågluffare kan de de zoner ni klagar på. Zonerna är inte placerade enbart på tågbroar eller dylikt, just för den anledning att man ska kunna ta den på flera olika sätt.
"Outdoor" börjar precis när du klivit ut ur hemmet, hur du tar dig fram är helt upp till dig!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest