Äntligen är problemet med att registrera revisits borta (min slutsats)

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
User avatar
NSG_turf
Posts: 24
Joined: 25 Oct 2013 09:39
Country: Sweden

Äntligen är problemet med att registrera revisits borta (min slutsats)

Post by NSG_turf »

Det har inte varit den högst prioriterade saken, men äntligen ...

Säkrast att jag poängterar att jag är mycket tacksam till allt arbete som teamet bakom turf lägger ner på sin fritid, så det här inte uppfattas som ett surmulet klagomål.

Jag har gjort ca 50 revisits den senast tiden och alla har registrerats. Innan dess föll bortåt hälften av alla revisits bort. Jag har inte läst det någonstans eller hört något om det, men min slutsats är att svårigheten att registrera revisits nu är borta och att appen registrerar dem med samma säkerhet som TO. En bra nyhet i synnerhet för alla som turfar i områden där det är låg omsättning på zoner, det vill säga om man brukar kika på statistik (vilket, utan överdrift, intresserar många turfare).

Det enda stället på Warded där revisits noteras är under din egen flik. "You have made ## takeovers last 24 hours and ## revisits the last 5 days." Som jag förstått har Warded inte redovisats revisits mer än så pga att appen bara registrerat en bråkdel av alla revisits tidigare.
User avatar
NSG_turf
Posts: 24
Joined: 25 Oct 2013 09:39
Country: Sweden

Re: Äntligen är problemet med att registrera revisits borta (min slutsats)

Post by NSG_turf »

Hoppas det sker någon förändring nu i och med att retakes registreras som de ska. Jag har gjort ett skapligt stort antal retakes ytterligare sedan jag skapade tråden och kan mer eller mindre konstatera att problemet är löst.

Svarade på ett inlägg, som har med pph-systemet att göra, under Förslag nyss: viewtopic.php?f=8&p=53669#p53669
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”