Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 528
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Frustrationstråden

Post by eddyueue »

tomtebloss wrote:OM tvåan ndiwa sätter fart så vinner hxn lätt. 2/3 kvar av månaden så ta inte ut någonting i förskott.
Sätter fart på de dyngsura skorna? I like.
wwaxter
Posts: 37
Joined: 09 Sep 2010 09:52

Re: Frustrationstråden

Post by wwaxter »

Dags att döpa om bearzone till bajszone, bara tagit den två gånger men trampat i bajs varje gång... skitzon.
Mobil: HTC Desire | Rom: Orginal FroYo/2.2 (2.10.405.2) | Ort: Väsby/Stockholm
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by tomtebloss »

wwaxter wrote:Dags att döpa om bearzone till bajszone, bara tagit den två gånger men trampat i bajs varje gång... skitzon.
Haha, förlåt skadeglädjen. Men du stirrar väl inte på något annat istället för att titta var du går va? ;)
wwaxter
Posts: 37
Joined: 09 Sep 2010 09:52

Re: Frustrationstråden

Post by wwaxter »

tomtebloss wrote:
wwaxter wrote:Dags att döpa om bearzone till bajszone, bara tagit den två gånger men trampat i bajs varje gång... skitzon.
Haha, förlåt skadeglädjen. Men du stirrar väl inte på något annat istället för att titta var du går va? ;)
Zonen är ju mörkare än en björnfi..a och uppenbarligen toalett för både människa och djur.
Mobil: HTC Desire | Rom: Orginal FroYo/2.2 (2.10.405.2) | Ort: Väsby/Stockholm
User avatar
Passar
Posts: 14
Joined: 07 Nov 2010 18:37
Country: Sweden
Location: Ängelholm

Re: Frustrationstråden

Post by Passar »

Vandrade runt i malmö i lördags och tog massa zoner, tog slut på mitt ena batteri(köpt två extra för att palla gps ärandet), för att inse på morgonen att alla zoner var borta! Visste inte om att det skulle nollställas två timmar senare. Sjukt irriterande.
Medalj:Image| Mobil: Galaxy 5 | Ort: Helsingborg
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 528
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Frustrationstråden

Post by eddyueue »

Passar wrote:Vandrade runt i malmö i lördags och tog massa zoner, tog slut på mitt ena batteri(köpt två extra för att palla gps ärandet), för att inse på morgonen att alla zoner var borta! Visste inte om att det skulle nollställas två timmar senare. Sjukt irriterande.
Testa att rensa data. Det var inte så att du uppdaterade klienten efter att du turfade?
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Frustrationstråden

Post by Arias »

Passar wrote:Vandrade runt i malmö i lördags och tog massa zoner, tog slut på mitt ena batteri(köpt två extra för att palla gps ärandet), för att inse på morgonen att alla zoner var borta! Visste inte om att det skulle nollställas två timmar senare. Sjukt irriterande.
som sagt, rensa datan på appen. rör dig mer i malmö så blir alla glada, behövs mer aktivitet där 8-)
Image
User avatar
IownThisTown
Posts: 40
Joined: 22 Sep 2010 13:46
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by IownThisTown »

Någon mer som har samsung galaxy s och är jävligt frustrerade över GPSen som hoppar omkrimg hela tiden? :evil:
Mobil: Samsung galaxy S | Rom: 2.2 Froyo| Ort: Stockholm | Medaljer: Image
User avatar
Passar
Posts: 14
Joined: 07 Nov 2010 18:37
Country: Sweden
Location: Ängelholm

Re: Frustrationstråden

Post by Passar »

Arias wrote:
Passar wrote:Vandrade runt i malmö i lördags och tog massa zoner, tog slut på mitt ena batteri(köpt två extra för att palla gps ärandet), för att inse på morgonen att alla zoner var borta! Visste inte om att det skulle nollställas två timmar senare. Sjukt irriterande.
som sagt, rensa datan på appen. rör dig mer i malmö så blir alla glada, behövs mer aktivitet där 8-)
Nu har jag rensat datan, haha.
Men under tiden så har jag tagit tillbaka några av zonerna och förlorat resten. När jag tog över zonerna på nytt fick jag meddelande om att jag själv tagit över dom en stund efteråt. Det blev oförändrat i antal övertagna zoner så det var antagligen datan, vet det till nästa gång.
Jag var nere i Malmö och fixade Dark Ninja medaljen. :D
Medalj:Image| Mobil: Galaxy 5 | Ort: Helsingborg
User avatar
Passar
Posts: 14
Joined: 07 Nov 2010 18:37
Country: Sweden
Location: Ängelholm

Re: Frustrationstråden

Post by Passar »

IownThisTown wrote:Någon mer som har samsung galaxy s och är jävligt frustrerade över GPSen som hoppar omkrimg hela tiden? :evil:
Jag har Galaxy 5 och min hoppar om jag inte använder en extra gps app. Jag använder GPS Status som laddar ner något om satelliter så att det går snabbare att lokalisera mobilen.
Medalj:Image| Mobil: Galaxy 5 | Ort: Helsingborg
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”