Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Frustrationstråden

Post by Drassen »

Erikdahl...jag blir frustrerad när du springer runt framför mig å tar alla zoner så dom blockas... :lol:
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
erikd
Donator
Posts: 166
Joined: 04 Aug 2010 15:11
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by erikd »

Haha, ja du. Inte är det lätt alltid :)
Sedan är det frustrerande när bakomvarande väntar 30 min och plockar ALLA ens hårt förvärvade zoner ;)
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 528
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Frustrationstråden

Post by eddyueue »

Det är helt klart värt att taktiskt välja när man ska ge sig ut på en tur 8-)
User avatar
erikd
Donator
Posts: 166
Joined: 04 Aug 2010 15:11
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by erikd »

eddyueue wrote:Det är helt klart värt att taktiskt välja när man ska ge sig ut på en tur 8-)
Absolut! Och för din del är det väl något i stil med inlines mitt i natten, eller hur? ;)
User avatar
erikd
Donator
Posts: 166
Joined: 04 Aug 2010 15:11
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by erikd »

Whaaat! :shock:

Eddyueue, 55 zoner, +228 poäng/h. Måste tagit dig halva natten :lol: Grymt jobbat!
henke
Posts: 2
Joined: 10 Aug 2010 15:18

Re: Frustrationstråden

Post by henke »

Är i Sundsvall på tillfälligt besök och här är det hög aktivitet i zonerna. Lite fuskigt att dom andra använder cykel och tar sig fram typ 100 gånger snabbare än mig. Men jag lyckades knipa 2 zoner från "the locals".....i ca 30 minuter. Easy come, easy go. ;)
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Frustrationstråden

Post by Drassen »

hehe:) mm, ja kan avslöja att i framtiden kommer hög aktivitet och/eller många unika användare troligtvis att göra zoner mer värda...
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Frustrationstråden

Post by Stonecape »

henke wrote:Är i Sundsvall på tillfälligt besök och här är det hög aktivitet i zonerna. Lite fuskigt att dom andra använder cykel och tar sig fram typ 100 gånger snabbare än mig. Men jag lyckades knipa 2 zoner från "the locals".....i ca 30 minuter. Easy come, easy go. ;)
Ha ha. Jag såg dig där, kul med lite besök! Tog zonerna direkt efter att 30-minutersgränsen passerat... Men dom är dock tagna av Nilber nu. Grrrr...
Quarzi
Posts: 12
Joined: 11 Aug 2010 20:58

Re: Frustrationstråden

Post by Quarzi »

Phew, efter en 3-4 timmar lång cykeltur så knep jag 5 zoner i årsta / gröndal området. Bor i närheten av backzone (huddingevägen / ryds glas) lite söder om sthlm storstad. Blev dock av med fieldzone på årstafältet dryga 5 minuter efter jag cyklade förbi där igen på vägen hem, d'oh! Damn you "Scouten"! x)
Scouten
Posts: 1
Joined: 13 Aug 2010 17:39

Re: Frustrationstråden

Post by Scouten »

Quarzi wrote:Phew, efter en 3-4 timmar lång cykeltur så knep jag 5 zoner i årsta / gröndal området. Bor i närheten av backzone (huddingevägen / ryds glas) lite söder om sthlm storstad. Blev dock av med fieldzone på årstafältet dryga 5 minuter efter jag cyklade förbi där igen på vägen hem, d'oh! Damn you "Scouten"! x)

Haha :D

Såg dock att du hämnades ganska fort och tog tillbaka "Backzone" igen ;)

Jag bor också i Huddinge och tar mina zoner cyklandes
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”