Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Frustrationstråden

Post by Jojje »

Skerved wrote:
Jojje167 wrote:
Skerved wrote:Frustration när den är som värst... Precis när poängräkningen ska starta om så börjar jag få problem med min på/av-knapp på min Nexus. Det lär ta minst en vecka att få den fixad. Ska skicka in den imorgon tror jag. Så nu har man inte en chans att vinna i Sundsvall den kommande månaden. :cry:
De va inte bra, för dig. :O Och nilber har jag inte sett till på ett tag. Vill ju ha motstånd med de nya zonerna. :D
Som du har märkt har jag bara tagit någon zon lite sporadiskt dom senaste dagarna, har mycket med annat nu. Jobb och så har studierna dragit igång. Men jag kommer tillbaka. :) Får se hur länge telefonen är borta dock.
Jo, lite här å var har har jag märkt. Men tagit tillbaka de på väg till skolan för det mesta. (: Hamnen får du behålla tills månadsskiftet iaf ^^ ;)
Bara en zon till
Olsman
Posts: 2
Joined: 01 Sep 2010 14:12

Re: Frustrationstråden

Post by Olsman »

Erikd, hade du inte haft cykel hade du aldrig fått Jarlaplan! Gav du upp Stureplan eller? :D
User avatar
erikd
Donator
Posts: 166
Joined: 04 Aug 2010 15:11
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by erikd »

Olsman wrote:Erikd, hade du inte haft cykel hade du aldrig fått Jarlaplan! Gav du upp Stureplan eller? :D
Haha, cykel äger! ;)

Och ja, orkade inte med Stureplan - GPSen i min galaxy är helt enkelt för korkad! Såg du mig där? Jag hade lite dålig koll på kartan och konkurrenter.
Olsman
Posts: 2
Joined: 01 Sep 2010 14:12

Re: Frustrationstråden

Post by Olsman »

Gick från jobbet vid Humlan, upp till Östermalmstorg och sen över Stureplan, såg hur din GPS for fram och tillbaka under hela promenaden. När jag kommit till Engelbrektsplan hade du tagit Humlan. Sen tog jag Johannes kyrka och gick förbi dig på Jarlaplan, tyckte synd om dig så jag lät dig få zonen :P
User avatar
erikd
Donator
Posts: 166
Joined: 04 Aug 2010 15:11
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Frustrationstråden

Post by erikd »

Olsman wrote:Gick från jobbet vid Humlan, upp till Östermalmstorg och sen över Stureplan, såg hur din GPS for fram och tillbaka under hela promenaden. När jag kommit till Engelbrektsplan hade du tagit Humlan. Sen tog jag Johannes kyrka och gick förbi dig på Jarlaplan, tyckte synd om dig så jag lät dig få zonen :P
Haha, tack du! Skall se till att återgälda dig i framtiden om tillfälle ges ;)
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Frustrationstråden

Post by Roxen »

Komma till Flyzone runt midnatt för att mötas av en stängd grind och sen läsa att flygplatsen stänger 23:30.

Eller komma till Linköpings Universitet och se hur dom omringad zonen jag ville ha med staket för diverse musik och nollnings-tillställningar.

Better luck next time :P
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Frustrationstråden

Post by Drassen »

Eller springa hem från jobbet för att ta zoner på vägen och se att dom är blockade pga. en viss roxen :shock:

Men flyzone kanske vi ska ta å flytta utanför grindarna där...
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Frustrationstråden

Post by Roxen »

Andreas wrote:Eller springa hem från jobbet för att ta zoner på vägen och se att dom är blockade pga. en viss roxen :shock:

Men flyzone kanske vi ska ta å flytta utanför grindarna där...
Jag undrade varför du inte tog mina zoner! Såg att du rörde dig där. Men det var om jag kommer ihåg rätt länge efter jag tog dom, hur länge blockar jag en zon egentligen? Oo Det kan man ju inte se i dagsläget(to do? ;)

Det vore en idé, finns bra ställe att lägga som är utanför. Men då kan man inte frustrera nattcyklare med dålig kunskap om flygplatsen ;)
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 528
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Frustrationstråden

Post by eddyueue »

Finns en hel del zoner som man inte kommer åt pga öppettider så tycker inte man ska flytta zoner av endast den anledningen.
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Frustrationstråden

Post by Roxen »

eddyueue wrote:Finns en hel del zoner som man inte kommer åt pga öppettider så tycker inte man ska flytta zoner av endast den anledningen.
Så sant så, håller med dig!
Nu var det någon annan som snodde zonen före mig så nu kan jag vara frustrerad över det istället ;)
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”