Turftuner

Post Reply
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Turftuner

Post by Maqqan »

Hittade bara en tråd för Turf Map Tool och ingen för Urbangeeks andra utmärkta sida, Turftuner.

Här kan man läsa chatten för de som inte känner till den (men inte skriva).
URL: https://turftuner.urbangeeks.org/

Anledningen till trådstart var att jag bara vill uttrycka min uppskattning för det nya utseendet som gjorde det betydligt mer lättläst samt lägga in ett önskemål. Skulle gärna kunna klicka på regionnamnen på startsidan när man får upp samtliga regioner och då hamna i den regionens lista direkt istället för att behöva bläddra fram regionen i den ganska långa rullistan.
User avatar
UrbanGeeks
Posts: 161
Joined: 26 Sep 2012 00:51
Country: Sweden

Re: Turftuner

Post by UrbanGeeks »

Maqqan wrote: 30 Mar 2020 11:39 Hittade bara en tråd för Turf Map Tool och ingen för Urbangeeks andra utmärkta sida, Turftuner.

Här kan man läsa chatten för de som inte känner till den (men inte skriva).
URL: https://turftuner.urbangeeks.org/

Anledningen till trådstart var att jag bara vill uttrycka min uppskattning för det nya utseendet som gjorde det betydligt mer lättläst samt lägga in ett önskemål. Skulle gärna kunna klicka på regionnamnen på startsidan när man får upp samtliga regioner och då hamna i den regionens lista direkt istället för att behöva bläddra fram regionen i den ganska långa rullistan.
Tack för dina synpunkter.

Den nuvarande lösningen är gjord för att man enkelt ska kunna välja region genom att skriva några bokstäver i namnet på regionen, om man inte vill leta sig fram i listan. Se exemplet nedan.

Har man någon favoritregion som man brukar kolla på, går man till den och trycker sedan på hjärtat så blir det den förvalda regionen när man går in på turftuner-sidan framöver.
(Det sätts en cookie i webbläsaren, så den blir förvald i på den enheten/webbläsaren man surfar med).

/UG
Attachments
turf_tuner.png
turf_tuner.png (19.8 KiB) Viewed 1632 times
Post Reply

Return to “Tredje Part”