[REQ] Seriespel

TjindarTjing
Posts: 7
Joined: 26 Jun 2015 10:16
Country: Sweden

Re: [REQ] Seriespel

Post by TjindarTjing »

Adda mig i slutet på förra omgången. Men jag syns inte i nån lista nånstans :( (är ny så vet inte hur seriespelet funkar än)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sviar
Posts: 45
Joined: 14 Dec 2012 04:43
Country: Sweden

Re: [REQ] Seriespel

Post by Sviar »

Det vore otroligt tråkigt om seriespelet lades ned. För min del är det moroten till att hålla på med Turf överhuvudtaget. Inget seriespel = ingen Turf.
Mobile: Samsung S2 and HTC ONEx // Location: Bollstanäs
Image Image Image Image Image Image Image Image Image
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: [REQ] Seriespel

Post by hazzard »

Sviar wrote:Det vore otroligt tråkigt om seriespelet lades ned. För min del är det moroten till att hålla på med Turf överhuvudtaget. Inget seriespel = ingen Turf.
finns ju bonanzor och event som enligt mig är bättre då det är en del av spelet och ger bl a fina vinster, vad ger serie spelet? inget egentligen och det är en tredje parts grej, inte det mest spännande direkt ligga och fjutta i nån division... ser inte direkt vad som lockar vara med där.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Sv: [REQ] Seriespel

Post by Maqqan »

Sviar wrote:Det vore otroligt tråkigt om seriespelet lades ned. För min del är det moroten till att hålla på med Turf överhuvudtaget. Inget seriespel = ingen Turf.
Du vet om att det finns ett alternativ? Turfdivisions som utvecklas av spelaren JagDuVi. Turf League är kanske lite mer överskådligt och mer populärt men Turfdivisions har lite aktivare utveckling i nuläget.

Skickat från min D6503 via Tapatalk
Sviar
Posts: 45
Joined: 14 Dec 2012 04:43
Country: Sweden

Re: [REQ] Seriespel

Post by Sviar »

Hazzard. Tur att vi har olika morötter för att Turfa. Min är definitivt seriespelet, även om det som du utrycker det "ligga och fjutta" i någon division.
Mobile: Samsung S2 and HTC ONEx // Location: Bollstanäs
Image Image Image Image Image Image Image Image Image
jagduvi
Posts: 174
Joined: 13 Jun 2012 14:20
Country: Sweden

Re: Sv: [REQ] Seriespel

Post by jagduvi »

Maqqan wrote: Du vet om att det finns ett alternativ? Turfdivisions som utvecklas av spelaren JagDuVi. Turf League är kanske lite mer överskådligt och mer populärt men Turfdivisions har lite aktivare utveckling i nuläget.
Har varit lite dålig med utvecklingen det senaste, men i dag lade jag till 16 nya divisioner, alltså 160 nya kan vara med och spela i Turf Divisions
Turf Divisions - Spela Turf i seriespel. http://turfdivisions.se/
david.nu
Posts: 4
Joined: 21 Jun 2015 09:41
Country: Sweden
Contact:

Re: [REQ] Seriespel

Post by david.nu »

För att förbättra/förenkla när man sin divetion på telefonen så skulle det vara bra med en sida/url per div. Alternativt lägga in interna ankarlänkar (turf.kng.se/serie/#3-7) som man kan använda.

Kollar en hel del på mobilen och blir en hel del scrollande åt alla håll :(
Post Reply

Return to “Tredje Part”