Statistik - vad vill du veta?

Offender
Posts: 84
Joined: 01 Apr 2012 16:53
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Offender »

Och av vem glömde jag säga
Vintentina
Posts: 192
Joined: 09 May 2014 18:18
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Vintentina »

Offender wrote: 18 Jan 2017 16:14 Vore kul om man kunde se vilken dag och tid zonen senast blev tagen
Det ser du ju på turfgame.com?
Klicka upp en zon, så ser du en lista med de fem senaste takesen, och hur lnäge sedan det är de inträffade. Peka på klockslaget så visas en tooltip med exakt datum och klockslag.
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by LeiLar »

Jag har ingen session för i går i warded så jag inser att det snart är läge för "maintenance" (igen). Men visst vore det bra med en uppgift om när den senast kördes.
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Vintentina
Posts: 192
Joined: 09 May 2014 18:18
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Vintentina »

När kommer assists med?
De ska givetvis räknas som vanliga takes när det gäller kartor och sådant, inte på samma sätt som revisit.
tamaltor
Posts: 13
Joined: 04 Mar 2014 19:13
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by tamaltor »

Beaver history liknande statistik för bridge crosser. Tiderna för bridge crosser hade varit kul att se...
tamaltor
Posts: 13
Joined: 04 Mar 2014 19:13
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by tamaltor »

tamaltor wrote: 16 Mar 2017 20:31 Beaver history liknande statistik för bridge crosser. Tiderna för bridge crosser hade varit kul att se...
Klart, det är ju väldigt ojämt.. olika avstånd mellan broarna i olika städer men iallafall..
captHaddock
Posts: 204
Joined: 09 Feb 2016 22:14
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by captHaddock »

scorp wrote: 06 Mar 2017 18:08 Risk för att jag sagt detta förut, men here goes... Jag skulle vilja kunna se historiska regionstopplistor. De flesta av oss kollar nog inte så mycket på världslistan, utan man håller mer ordning på var man ligger på sin lokala lista. Det vore roligt att kunna blicka tillbaka.
Jag vill också se det! Det skulle vara grymt om fler kunde få ta del av databasen som ligger till grund för warded.
Vill exempelvis enkelt kunna se poäng för vinnaren i en viss region i alla omgångar. Då kan man svara på frågor som vad var den lägsta poängen för att ta hem regionsmedaljen i Stockholm de senaste 2 åren?
Jag vill också kunna se min bästa placering i min region någonsin

Vill också ha lite listor på flest unika tagningar av en viss zontyp, exempelvis vem har tagit flest kyrkor? (Helst en lista med alla turfare där man sedan kan filtrera och exportera ut listor själv)
captHaddock
Posts: 204
Joined: 09 Feb 2016 22:14
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by captHaddock »

hazzard wrote: 07 Oct 2015 15:46 Egen kurva mot lvl 60 som visar nästkommande level ända till den hade varit kul att se hur lång tid det hade tagit..
+1
captHaddock
Posts: 204
Joined: 09 Feb 2016 22:14
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by captHaddock »

Vintentina wrote: 06 Oct 2015 16:58 Eftersom tråden är 70 sidor orka jag inte bläddra igenom allt och kolla, så detta kanske redan finns föreslaget, men på Round History vore det kul att kunna välja län även när man valt Total.
"Your unique zones" som lista istället för karta, med region och antal takes angivet vore också kul.
+1. Vi verkar vara fler som önskar detta
Moff
Posts: 18
Joined: 25 Oct 2015 02:16
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Moff »

scorp wrote: 29 Apr 2017 21:02 Fick just veta att verklig distans visas för supporters.
viewtopic.php?f=8&t=5772#p54517

Vet inte om det är intressant iom att det är en supportergrej, vet inte ens om jag själv tycker det hör hemma på warded just därför. Men om det i framtiden blir en uppgift som alla har tillgång till vore det ju kul om det loggades på warded också.
Jag är en av de få som hittills blivit besvikna över nuvarande system. Vore superkul om man som supporter kunde få total distance arkiverad i sin profil och inte bara fågelvägen :)
Post Reply

Return to “Tredje Part”