Statistik - vad vill du veta?

User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Zontjuven »

Blabert wrote:...

I vilket fall så får du putsa lite på ditt rekord, du kan ju inte vara långsammare än mig.. ;-)

...
Verkligen!! :D
Fd världsmästare i TURF
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Westeras »

Lysande Eddy

Känns gott att vara med där :mrgreen:
turftreken
Posts: 192
Joined: 16 Sep 2011 20:37
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Statistik - vad vill du veta?

Post by turftreken »

Westeras wrote:Lysande Eddy

Känns gott att vara med där :mrgreen:
Håller med... Nästa gång ska jag inte köra trainspotting på passerande godståg... Iofs skönt att stå stilla i en och halv minut ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
User avatar
Kajowi
Posts: 221
Joined: 19 Jul 2011 12:48
Country: Sweden
Location: Karlstad
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Kajowi »

Jag tror det skulle behövas en liten presentation/förklaring under Beaver history-> Beaver toplist.

Just nu är där bara en massa siffror, helt utan förklaring. Vilket inte säger mycket till den som inte vet vad det handlar om.
Passiv aktiv Turfare - Karlstad - Xperia Z3 Compact
Galaxy S - Xperia acro S
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Zontjuven »

Kajowi wrote:Jag tror det skulle behövas en liten presentation/förklaring under Beaver history-> Beaver toplist.

Just nu är där bara en massa siffror, helt utan förklaring. Vilket inte säger mycket till den som inte vet vad det handlar om.
Nu vet jag inte vad du ser för siffror?

Jag ser en naturlig topplista med tider, klickar jag på den så får jag fram en mycket tydlig karta.

Jag tycker att detta ät fullt förståeligt och helt kanon! Är det kanske annorlunda om man inte är inloggad?
Fd världsmästare i TURF
User avatar
Kajowi
Posts: 221
Joined: 19 Jul 2011 12:48
Country: Sweden
Location: Karlstad
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Kajowi »

Zontjuven wrote:
Kajowi wrote:Jag tror det skulle behövas en liten presentation/förklaring under Beaver history-> Beaver toplist.

Just nu är där bara en massa siffror, helt utan förklaring. Vilket inte säger mycket till den som inte vet vad det handlar om.
Nu vet jag inte vad du ser för siffror?

Jag ser en naturlig topplista med tider, klickar jag på den så får jag fram en mycket tydlig karta.

Jag tycker att detta ät fullt förståeligt och helt kanon! Är det kanske annorlunda om man inte är inloggad?

"Beaver history" säger kanske inte så mycket till den som inte vet vad en "Beaver" är... :roll:
Passiv aktiv Turfare - Karlstad - Xperia Z3 Compact
Galaxy S - Xperia acro S
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Zontjuven »

Kajowi wrote: "Beaver history" säger kanske inte så mycket till den som inte vet vad en "Beaver" är... :roll:
Aha, du tänkte så... ;)
Fd världsmästare i TURF
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Dacop »

Jag skulle vilja ha statistik på unika zoner tagna i varje region, komplett med karta ungefär som det vi diskuterar i: http://forum.turfa.se/viewtopic.php?f=17&t=1361

Vore det möjligt att få en lista med alla regioner där man tagit zoner, en underlista med namnen på zonerna och statistik på hur stor andel man tagit/har kvar osv. Helst med en karta med zonerna markerade och om möjligt uppgift om hur många zoner som tillkommit i regionen efter att man var där senast.

*Edit: text.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by tretton »

Det är väldigt konstiga hastigheter mellan vissa zoner om man kollar bland bävrarna. Vad beror det på?
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by SaLa »

Är det möjligt att under Round history och Beaver history göra som under http://www.turfa.se/toplist, att först välja land och sen region? Nu är det väldigt många regioner att välja på :)
Post Reply

Return to “Tredje Part”