Statistik - vad vill du veta?

Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Jimo »

Det vore kul om man per kalenderår kunde skapa en årslista där spelarna efter varje omgång fick sin placering i region respektive globala listan i poäng. Denna "top of the year" lista sorteras efter lägst poäng. En första placering en omgång ger 1 poäng och en tionde placering 10 poäng.

Begripligt? :-)
User avatar
KPD
Posts: 72
Joined: 14 Jan 2013 13:37
Country: Sweden
Location: Lund
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by KPD »

Det är möjligt att någon redan har föreslagit detta (jag har inte läst hela tråden) men jag skulle vilja kunna få upp kartan över ej tagna zoner (http://www.warded.se/turf/untaken.php) för valfri region, t.ex. genom att i adressen ange regionens rid.

Då vore det lämpligt, att man i regionförteckningen, där regionerna är numrerade alfabetiskt, kunde se deras respektive rid, t.ex. 141 för Stockholm (http://warded.se/turf/regionfairy.php?rid=141), vilket naturligtvis också skulle underlätta när man tittar på regionfairy.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
HappyF
Zonemaker
Posts: 290
Joined: 08 Aug 2012 10:53
Country: Sweden
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by HappyF »

Nu när man kan se hur många Municipalities man har besökt vore det trevligt om man kunde få upp en lista med dessa.
User avatar
nyhetspuls
Posts: 25
Joined: 31 Mar 2013 11:51
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by nyhetspuls »

embeoo wrote:Missförstår jag något nu, silver i mars, dvs den globala topplistan har du på
warded. Har du missat menyknappen?
Det hade jag tydligen gjort. Lite pinsamt. :mrgreen:
Då återstår bara önskemålet om den lokala historiken.
User avatar
bubblan
Posts: 209
Joined: 03 Mar 2013 13:16
Country: Sweden
Location: King of Södermalm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by bubblan »

HappyF wrote:Nu när man kan se hur många Municipalities man har besökt vore det trevligt om man kunde få upp en lista med dessa.
+1
Image
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Velocipedryttaren »

Jag vill veta vilka regioner och municipalities jag besökt, inte bara antal. Gärna med karta också där dom tänds upp efter hand som man besökt dom.
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by DIProgan »

Rangordning av vilka zoner som per average takeover gett mest poäng till en
Running the third-party project https://turfbridge.com
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by LeiLar »

Velocipedryttaren wrote:Jag vill veta vilka regioner och municipalities jag besökt, inte bara antal. Gärna med karta också där dom tänds upp efter hand som man besökt dom.
+1
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 521
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by eddyueue »

Min mail-prenumeration på denna tråd verkar ha pajat. Ska läsa ikapp. Till dess: round history har nu paginering så att även vi (o)värdelösa turfare kan hittas i listorna.
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 521
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by eddyueue »

"Map of my unique zones" ger nu möjligheten att se i vilka regioner man tagit zoner, samt vilka zonerna är och hur många gånger man tagit dem.
Post Reply

Return to “Tredje Part”