Statistik - vad vill du veta?

belgar
Posts: 10
Joined: 22 Oct 2012 15:09
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by belgar »

LHCper wrote:Jag försökte hitta min personliga runda-statistik. Förslagsvis poäng per runda. Gärna sorterbar i poängordning. Eller finns det något sätt att se tre bästa omgångarna för mig själv? Eller för den delen någon annan person?
Skulle vilja se en implementation där man kan se snittpoäng/zon för alla sessions så man kan se vilken runda/session som är bäst utdelning per zon.
Image
belgar
Posts: 10
Joined: 22 Oct 2012 15:09
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by belgar »

Hittade den här fenomenala tråden efter som jag är väldigt intresserad av statistik, gärna in kombination med turf :D
Snubblade över en inlägg som nämnde http://warded.se/turf/beaverold.php där man skulle kunna se sin egen topplista över vesslor/beaver. Finns den kvar ännu? Kan sakna att man kör för en snabb vessla och missar man att ta rekordet som man själv har så ser man inte någon totaltid på vesslan.

Ett önskemål skulle vara att man får se sin snabbaste vessla/beaver som man gjort när man klickar in på sessionen.

Over and out. 8-)
Image
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by hazzard »

eddyueue var e du ?
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by LeiLar »

När jag vill se mina unika zoner så funkar det utan problem men när jag vill se mina otagna zoner (Map of my never taken zones in my region) så hamnar jag fortfarande i Stockholmsregionen. Vad ska jag göra för att få se mina otagna zoner här uppe i Västerbotten?
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by embeoo »

Har du fortfarande tagit mer i stockholm denna omgång? Jag vet inte hur warded definierar hemregion, men jag vet att den centrerar på den zon jag har allra flest takes på. Men är väl inte möjligt att det är en 08-zon för dig?
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by LeiLar »

Tyckte inte jag tog så många zoner i 08-land; körde ju mest Ingress. Men jag får väl köra på lite mer här hemma.
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Maqqan »

Jag skulle önska att ett datum och tidpunkt finns med när man kollar den snabbaste vesslan man har. Detta för att kunna spåra vilken session den tillhör.
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by DIProgan »

På sessioner istället för att skriva accumulating yes använda siffror på hur mycket pph som tickar på från den sessionen.
Running the third-party project https://turfbridge.com
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by LeiLar »

DIProgan wrote:På sessioner istället för att skriva accumulating yes använda siffror på hur mycket pph som tickar på från den sessionen.
+1
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
statskartografen
Posts: 3
Joined: 10 Mar 2015 12:06
Country: Sweden
Location: Gävle

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by statskartografen »

Jag saknar "Map of my never taken zones in [valfri region]"
Eller finns detta redan?
Post Reply

Return to “Tredje Part”