Verkligen!!...
I vilket fall så får du putsa lite på ditt rekord, du kan ju inte vara långsammare än mig..![]()
...

Verkligen!!...
I vilket fall så får du putsa lite på ditt rekord, du kan ju inte vara långsammare än mig..![]()
...
Håller med... Nästa gång ska jag inte köra trainspotting på passerande godståg... Iofs skönt att stå stilla i en och halv minutLysande Eddy
Känns gott att vara med där
Nu vet jag inte vad du ser för siffror?Jag tror det skulle behövas en liten presentation/förklaring under Beaver history-> Beaver toplist.
Just nu är där bara en massa siffror, helt utan förklaring. Vilket inte säger mycket till den som inte vet vad det handlar om.
Nu vet jag inte vad du ser för siffror?Jag tror det skulle behövas en liten presentation/förklaring under Beaver history-> Beaver toplist.
Just nu är där bara en massa siffror, helt utan förklaring. Vilket inte säger mycket till den som inte vet vad det handlar om.
Jag ser en naturlig topplista med tider, klickar jag på den så får jag fram en mycket tydlig karta.
Jag tycker att detta ät fullt förståeligt och helt kanon! Är det kanske annorlunda om man inte är inloggad?
Aha, du tänkte så..."Beaver history" säger kanske inte så mycket till den som inte vet vad en "Beaver" är...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest