Team "Vi som turfar till fots"

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

DIProgan
Country: Sweden

Re: Team "Vi som turfar till fots"

Postby DIProgan » 26 Oct 2017, 16:27

Välkommen!

Zoombiey

Re: RE: Re: Team "Vi som turfar till fots"

Postby Zoombiey » 05 Nov 2017, 16:42

Hej, jag är skapare av gåturflistan. Nu kommer jag att cykla lite då och då men jag vet inte vad som händer om jag hoppar ur listan, dvs om listan försvinner osv, så jag kommer att stanna kvar. Så ni får räkna bort mitt namn i placeringen några månader framåt. / zoombiey

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Nu har jag ställt in cykeln, så nu är mina resultat relevanta igen. /zoombiey

Skickat från min SM-T530 via Tapatalk

Limegrön

Postby Limegrön » 12 Nov 2017, 13:11

Hej, hur går man med i gruppen? Länken i början fungerar inte och jag hittar ingen länk på de sist sidorna.

Limegrön

Postby Limegrön » 12 Nov 2017, 13:39

Jg hr nu hittat sidan. Här är länken om fler behöver den. https://turfportalen.se/gaturf
Det skulle vara roligt om man kan välja att se all statistik för bara den aktuella perioden, dvs hur många zoner folk tagit, unika zoner mm just den här perioden.

Limegrön

Postby Limegrön » 12 Nov 2017, 14:46

Finns det någonstans man kan läsa reglerna för denna grupp? Får man åka bil till en annan plats, gå en turf-runda på några km där och åka bil hem? Eller får man gå ena vägen och åka buss eller bil andra? Kan man då tex gå så långt som man orkar åt ett håll och sedan ta bussen tillbaka? Får man ta någon enstaka zon om man tex stannar på en rastplats med bil? Hur många sådana icke-till-fots zoner får i så fall ta under en period?

DIProgan

Postby DIProgan » 13 Nov 2017, 17:33

Reglerna är mestadels överrenskomna efterhand genom den här tråden. För egen del tycker jag det är ok att åka fordon före och efter sitt pass eller mellan helt olika städer/platser men det finns nog fler åsikter.

Return to “Allmänt”