Page 1 of 1

Dålig uppdatering

Posted: 09 Apr 2018 21:13
by Jivet
Är det fler än jag som inte kommer igång efter dagens uppdatering. Det hjälper ju inta att rensa och logga in igen som det står att man ska göra.

Re: Dålig uppdatering

Posted: 09 Apr 2018 22:36
by Netann
Håller med och följer.
Avinstallerat, rensat cache och försökt logga ut men inget hjälper!!! :(

Re: Dålig uppdatering

Posted: 09 Apr 2018 22:51
by Netann
Lyckades till slut hitta rätt kombination av datarensning, men jag är knte imponerad....

Re: Dålig uppdatering

Posted: 10 Apr 2018 08:54
by Granbrott
Netann wrote: 09 Apr 2018 22:51 Lyckades till slut hitta rätt kombination av datarensning, men jag är knte imponerad....
Hur gjorde du, för jag lyckas då inte..

Re: Dålig uppdatering

Posted: 10 Apr 2018 12:09
by embeoo
För android;

Rensa data för turfappen funkade för mig (inte bara cachen).
Då får du upp vad ditt nick ska vara nästa gång du startar appen, du fyller i ditt gamla, begär en verifikationskod till din kopplade mail, skriver in den och sen är du i gång.

Re: Dålig uppdatering

Posted: 10 Apr 2018 21:22
by Jivet
Tog nog nästan 2 timmar innan det hoppade igång. Men infon kom upp snabbt på hemsidan och bra förklaring hur man skulle göra så jag är faktiskt imponerad. Sånt som händer i datans värld. Surt givetvis om man har tight schema och skall ut just då. Men säkerheten är ju också viktig. Bra jobbat.