Slå samman konton

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
wanwa
Posts: 486
Joined: 08 Oct 2012 14:54
Country: Sweden

Slå samman konton

Post by wanwa »

Går det att slå samman mitt gamla konto med mitt nya?
Jag har en ny användare nu men vill ha mina gamla medaljer och unika zoner und so weiter...

Kan någon hjälpa mig?
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Slå samman konton

Post by Maqqan »

Välkommen tillbaka!

Har inte hört om att vi gjort så tidigare men att byta namn på det gamla till ditt nya fixar vi snabbt.

Du kan skicka pm till mig vilka konton det gäller så kan jag kika på det. Och vilken epost du vill ha kopplad till vilket konto.

Tapatalking with Samsung S8


embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Slå samman konton

Post by embeoo »

Jag har inte hört något vidare om detta varken på insidan eller här, men tror inte det eftersom det skulle öppna upp för att man köper in någon annans konto för att få dennes prestationer.

I verkligheten skulle det nog inte sådant fusk gå igenom, communityn skulle reagera, och skulle kanske kunna intyga att både ditt gamla och nya konto är samma.

Men då landar det på att det är tekniskt komplicerat att slå ihop konton, antingen fullständigt så att kontot har den kombinerade historien, eller att saker som unika och medaljer läggs till på det andra kontot med. Min gissning är att utveckla detta ligger långt ner på(utanför) utvecklarnas priolista.

Medaljerna kan du kanske få överförda eftersom det finns manuella rutiner för medaljer, men jag skulle se till att få igång det bättre kontot, och ta om det som behövdes. Varför bytte du konto?
Post Reply

Return to “Allmänt”