Detta forums admins

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
Kartago
Posts: 38
Joined: 22 Jun 2019 15:21
Country: Sweden

Detta forums admins

Post by Kartago »

Vad är det för folk som driver detta forum egentligen, som inte verkar kunna erkänna att de gör fel eller ens för den delen svar på mejl?

1. Mitt konto blev låst och ALLA mina gamla inlägg blev raderade när de av någon anledning fick för sig att de var spam. (Knappt 15 inlägg på 10 månader). Kontot blev låst utan förvarning och utan att meddela mig. Det blev sedan dessutom upplåst utan att det meddelades heller och utan någon som helst ursäkt.

2. Två gånger på två veckor har jag mejlat om att byta mejladress till mitt konto till en tidigare använd sådan och ingen har ens brytt sig om att svara.

Jag förstår att detta säkert görs ideellt och på fritiden, men för den delen behöver man väl inte sakna allmänt hyfs?
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Detta forums admins

Post by Maqqan »

1. Ja det har hänt flera av våra få forummedlemmar och vi ber om ursäkt för det. Slarv från vår sida att vi inte har bättre koll.

2. Vilken mailadress har du hört av dig till? Personerna bakom contact@turfgame.com har späckat schema med jobb nu så kan dröja lite. Du kan skicka mig ett pm med vad du vill ändra så ska jag se över det.

Tapatalking with OnePlus 6T


Kartago
Posts: 38
Joined: 22 Jun 2019 15:21
Country: Sweden

Re: Detta forums admins

Post by Kartago »

Tack.

Angående mejlet kontaktade jag den adress som stod här på forumet, eftersom det är foruminloggningen det handlar om, men jag skickar PM.
scorp
Posts: 20
Joined: 09 Jan 2020 18:44
Country: Sweden

Re: Detta forums admins

Post by scorp »

Men ta bort länken med den mailadressen då om ingen läser mailen.

Kartago, jag råkade ut för samma sak som du, vidtog samma åtgärd med samma nollresultet.
Post Reply

Return to “Allmänt”