Missade att verifiera mitt konto före systemåterställning, kan inte återaktivera det!

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
stoffelinen
Posts: 2
Joined: 15 Jun 2020 22:43
Country: Sweden

Missade att verifiera mitt konto före systemåterställning, kan inte återaktivera det!

Post by stoffelinen »

Hejsan!

Vet inte om det här är rätt del av forumet.
Hur som helst är jag nybörjare på Turf, men märkte redan vid min första runda i helgen att något inte stod rätt till med min positionering, då min gubbe hoppade kors och tvärs över kartan. En vän tipsade om att återställa telefonen för att på så vis råda bot på problemet, men fick istället ett nytt problem. Kom nämligen på att jag hade glömt att verifiera mitt konto innan återställningen, och nu när jag anger mitt användarnamn stoffelinen i Turf-appen får jag meddelandet:
”account not ready yet! The owner must first verify the account in his/her app, and provide an email, before you can use it on your device”.
Kan inte heller logga in på vare sig turfgame.com eller Issues.turfgame.com i och med att jag aldrig angivit någon e-postadress. Jag har en Android-telefon och använde samma google-konto både före och efter återställningen, och vet att appen känner igen min användare.

Till min fråga, kan någon på forumet hjälpa mig att återaktivera mitt konto alternativt förklara hur jag ska gå till väga, eller ska jag kontakta Turfgame. Om jag ska kontakta dem, måste jag skriva på engelska (är inte jätteduktig på att skriva på engelska), och till vilken e-postadress ska jag i så fall skicka min fråga? På forumet förekommer flera tänkbara e-postadresser.
issuemanager@turfgame.com
contact@turfgame.com
contact@andrimon.com
andrimonab@gmail.com

Tack på förhand.
Vänligen stoffelinen
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Missade att verifiera mitt konto före systemåterställning, kan inte återaktivera det!

Post by Dacop »

Smidigast för dig är att skicka ett mail till issuemanager-adressen och be om hjälp. Löser dem inte det så skickar dom dig vidare till rätt ställe. Det går bra att skriva på svenska.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
stoffelinen
Posts: 2
Joined: 15 Jun 2020 22:43
Country: Sweden

Re: Missade att verifiera mitt konto före systemåterställning, kan inte återaktivera det!

Post by stoffelinen »

Tusen tack för hjälpen. Då skickar jag till dem.
Post Reply

Return to “Allmänt”