Vad använder ni för telefon till turf?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by LoneDog »

Samsung SGS2
Samsung Note N7000
LG Nexus 5

Alla fungerar klockrent, dock är sgs2 telefonen jag har i styret.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by Leffman »

Nu har jag turfat flera gånger med min LG G2. Eftersom jag inte har någon mobilcykelhållare än till den än så har jag fått köra med öronsnäcka här hemma och ibland tagit en titt på skärmen.
Den drar typ 5% per timme.

Idag turfade jag ~1h och delade ut internet till min gamla mobil LG Optimus 2x som jag har mobilcykelhållare till och LG G2 förbrukade 10%/1h :)

Så vill ni ha en grymt bra mobil med sjukt bra batteritid så köp en LG G2 :)
Last edited by Leffman on 29 Dec 2013 00:52, edited 2 times in total.
User avatar
Cee
Posts: 178
Joined: 05 Sep 2010 16:20
Country: Sweden
Location: Göteborg

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by Cee »

Leffman wrote:Nu har jag turfat flera gånger med min LG G2. Eftersom jag inte har någon mobilcykelhållare än till den än så har jag fått köra med öronsnäcka här hemma och ibland tagit en titt på skärmen.
Den drar typ 5% per timme.

Idag turfade jag ~1h och delade ut internet till min gamla mobil som jag har mobilcykelhållare till och LG G2 förbrukade 10%/1h :)

Så vill ni ha en grymt bra mobil med sjukt bra batteritid så köp en LG G2 :)
Skönt att de verkar lära sig av sina misstag. Senaste LG-luren jag kom i kontakt med, LG Optimus 2X P990, var knappt värdig att användas som ankare.
flipper
Posts: 33
Joined: 09 Jun 2012 06:30
Country: Sweden

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by flipper »

Tidigare hade jag en Samsung Galaxy 3 mini med ett lite större batteri, 3600 mA. Längsta turfen med den tog jag 173 zoner och hade ca 30% batteri kvar. Körde mest med ljud då. Nu har jag en ajfån5, rekomenderas icke, jag tappar kopplingen med nätet med jämna mellanrum. Då har jag ingen datatrafik alls utan måste starta om telefonen. Så varför har jag den telefonen: påtvingad av jobbet :(.
KarinAlfrida
Posts: 25
Joined: 30 Jul 2013 21:43
Country: Sweden

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by KarinAlfrida »

Mina iPhonar (har faktiskt både en 4:a, som numera har turf som huvudsaklig sysselsättning, och en 5:a) fungerar så bra så :) Har i princip alltid med ett powerpack som support, tycker om att ha skärmen igång och då kostar det batteri.
User avatar
LeiLar
Posts: 935
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Vad använder ni för telefon till turf?

Post by LeiLar »

Jag använder en Nexus 7 och är mycket nöjd med den. Ibland nyttjar jag min Nexus 4 och den funkar alldeles utmärkt även den.
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Post Reply

Return to “Allmänt”