Team "Vi som turfar till fots"

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

User avatar
bubblan
Posts: 209
Joined: 03 Mar 2013 13:16
Country: Sweden
Location: King of Södermalm

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by bubblan »

Maqqan wrote:Funkar för mig? Båda länkarna

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nu blir jag mörkrädd. Ser du alltså mina poäng i signaturbilden nedan? Syns inte för mig.
Image
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Sv: Team "Vi som gåturfar"

Post by Maqqan »

bubblan wrote:
Maqqan wrote:Funkar för mig? Båda länkarna

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nu blir jag mörkrädd. Ser du alltså mina poäng i signaturbilden nedan? Syns inte för mig.
Besöker oftast forumet med Tapatalk från telefonen så jag ser ingen signatur tyvärr men på länkarna kunde jag se det tydligt.

Edit: Provade länkarna nu igen i syfte att ta en skärmbild på vad jag såg men nu såg jag inget längre jag heller...

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
User avatar
bocklingen
Posts: 346
Joined: 27 Apr 2014 07:20
Country: Sweden
Location: Rasbokil Örkulla

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by bocklingen »

Funkade inte för mig heller.


iPhone 5C + Tapatalk
Join: 2014-04-26 09:25:32
Special goals: 1. Icosaregion star 2. Get all unique z in Katrineholm :)

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
User avatar
bocklingen
Posts: 346
Joined: 27 Apr 2014 07:20
Country: Sweden
Location: Rasbokil Örkulla

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by bocklingen »

Testade att öppna API-länken i Safari - funkade inte där heller. Testade då att byta ut "ubbla" mot "ocklinge" och fick inte fram något då heller.


iPhone 5C + Tapatalk
Join: 2014-04-26 09:25:32
Special goals: 1. Icosaregion star 2. Get all unique z in Katrineholm :)

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
mumriken
Posts: 6
Joined: 12 Apr 2015 10:59
Country: Sweden

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by mumriken »

bubblan wrote:Det är något problem vid inloggning på lagturfsidan. Jag får "User is not registered at turfgame.com". Någon som känner knegge och kan meddela honom att inloggningssystemet går i graven senast 20 april? Så enligt ett meddelande man får.

Även den här blaffan längst ner som hämtar uppgifter om turfaren fungerar inte längre, som ni ser i min signatur.
Jag skulle vilja gå med i gåturflaget men får inte det att funka. Trodde det kanske berodde på att jag har en mailadress på själva turfsidan och en annan (som är den jag vill ha) som sidan med lagturf själv valde vid något tillfälle men sen kommer jag inte vidare till inloggningen.
sugarcane
Posts: 36
Joined: 23 Feb 2015 15:43
Country: Sweden
Location: Tundran

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by sugarcane »

Har du testat med båda adresserna? Hade ett liknande problem, och det visade sig att "fel" adress funkade på lagturfsidan. Men det måste nog vara en gmail-adress.
mumriken
Posts: 6
Joined: 12 Apr 2015 10:59
Country: Sweden

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by mumriken »

sugarcane wrote:Har du testat med båda adresserna? Hade ett liknande problem, och det visade sig att "fel" adress funkade på lagturfsidan. Men det måste nog vara en gmail-adress.
Det är två gmailadresser jag har men idag kommer jag inte ens så långt som till där lagturfsidan väljer mail. Det gjorde jag häromdagen. Jag kommer bara till "User is not registered at turfnamn.com" nu. Jag kan inte göra någonting! Finns inget val.
sugarcane
Posts: 36
Joined: 23 Feb 2015 15:43
Country: Sweden
Location: Tundran

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by sugarcane »

Ja, jag är tyvärr bara en vanlig dödlig forumist, men ditt problem lät som mitt, Hoppas teknikerna ser era larm, ni verkar ju vara flera med samma inloggningsbekymmer.
User avatar
bubblan
Posts: 209
Joined: 03 Mar 2013 13:16
Country: Sweden
Location: King of Södermalm

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by bubblan »

mumriken wrote:
sugarcane wrote:Har du testat med båda adresserna? Hade ett liknande problem, och det visade sig att "fel" adress funkade på lagturfsidan. Men det måste nog vara en gmail-adress.
Det är två gmailadresser jag har men idag kommer jag inte ens så långt som till där lagturfsidan väljer mail. Det gjorde jag häromdagen. Jag kommer bara till "User is not registered at turfnamn.com" nu. Jag kan inte göra någonting! Finns inget val.
Jag har lagt till mumriken i laget nu. Välkommen! Det är väl ditt namn i turf också?

Det där felmeddelandet var det jag också fick för nån vecka sen, men det löste sig "av sig själv" (eller?). Maila issuemanagers@turfgame.com om problemet kvarstår. Misstänker nämligen att du inte heller kan logga in på felrapportsystemet http://issues.turfgame.com/browse/2
Image
mumriken
Posts: 6
Joined: 12 Apr 2015 10:59
Country: Sweden

Re: Team "Vi som gåturfar"

Post by mumriken »

Tack för hjälpen bubblan. Jag heter samma i turf.
Problemet kvarstår men felrapportsystemet kan jag logga in på.
Post Reply

Return to “Allmänt”