Warded löper amok?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Warded löper amok?

Post by Dacop »

m3tr0 wrote:Jag kan fortfarande inte logga in.
Googleinloggningen har varit knas. Logga in på turfgame.com och använd länken där så går det bättre.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
OlolaKok
Posts: 8
Joined: 16 Jul 2011 16:19

Re: Warded löper amok?

Post by OlolaKok »

Det ser ut som att nattens rollback inte synkades med warded? Går det öht att göra nu när spelet är igång igen? Det är ju trist när statistik bygger på felaktig data och tex "total distance toplist" ser ju väldigt konstig ut.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Warded löper amok?

Post by Maqqan »

Kanske blir bättre när de får ladda om helt om något dygn. Tillbakarullningen av servern var kanske lite väl nära Wardeds nattuppdatering

Informationen från ansvarige: "Uppdateringen av warded är avstängd tills jag hinner städa bort fuskdatan."

Tapatalking with Z2
sugarcane
Posts: 36
Joined: 23 Feb 2015 15:43
Country: Sweden
Location: Tundran

Warded löper amok 2.0?

Post by sugarcane »

Favorit i repris: Idag har det inte gått att komma in på Warded. Generalknas? Eller något knas hos mig?
m3tr0
Posts: 24
Joined: 17 May 2012 23:17
Country: Sweden

Re: Warded löper amok?

Post by m3tr0 »

Nu är Warded helknasigt igen. Poäng stämmer inte. Och varför är den så seg hela tiden?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Warded löper amok?

Post by Dacop »

m3tr0 wrote: 13 Mar 2017 10:20 Nu är Warded helknasigt igen. Poäng stämmer inte. Och varför är den så seg hela tiden?
Min inofficiella gissning är att det hela handlar om tung databashantering på en maskin som inte är dimensionerad för det.

Tänk på att Warded är en tredjepartstjänst med lite speciell access, drivs ideelt av en herre som aldrig bett om några donationer eller någon hjälp.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Post Reply

Return to “Allmänt”