Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by hazzard »

Såg att det var väldigt många på sistone som gett bara 1 star ratings och beskriver många problem.. va tråkigt att så många har problem det ser ju inte bra ut ?


GPSDEACTIVATED är mitt nya mellannamn OBS allt annat som har med gps att göra på nallen funkar

Värdelöst efter uppdateringen! Efter uppdateringen av Turf är man även tvungen att uppdatera google Play tjänster, och den skiten går INTE att uppdatera pga att det inte ryms i telefonen! Så nu kan jag inte längre använda Turf! Dåligt!

Den nya uppdateringen tog bort mitt inlogg och återställningen kräver att jag kan mitt användarnamn. Så då är det helt kört och man måste skapa ett nytt konto och förlora all sin stats.... suger rejält.

Dåligt efter upptaderingen Nu efger nya upptderingen kan man intr komma in på sitt konto

Funkar inte all i Android efter senaste uppdateringen. Borde väl rättas till omgående.

Fungerar pissdåligt v1.0.1 efter uppdateringen, appen fryser sig och crashar så fort man tittar på en zon. Funderar på att lägga av med turf om detta inte åtgärdas..

Uppdatering Efter senaste uppdateringen tappade jag hela jävla kontot, bara o börja om.

Efter senaste uppdateringen kommer jag inte åt mitt konto. Har begärt det där mailet för att fortsätta Turfa ett par ggr, men det kommer inget mail. Fixa detta så blir det åter toppbetyg!

Går ej använda Det var roligt. Men det går inte att logga in efter uppdateringen. Mailkoden kommer aldrig fram.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by SunYour »

Tråkigt att höra!
Dock är inget borttappat. Det går alltid att få hjälp med att få tillbaka sitt konto bara man kan styrka det.

Har du kollat din spam-korg efter mail?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by Maqqan »

SunYour wrote:Tråkigt att höra!
Dock är inget borttappat. Det går alltid att få hjälp med att få tillbaka sitt konto bara man kan styrka det.

Har du kollat din spam-korg efter mail?
Jag tror inte det var Hazzard som skrev det ovan. Det var nog ett axplock av dåliga omdömen på Google play och han föreslår väl att vi gör något åt det :)

Kan man svara på omdömen?

Tapatalking with Z2
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by SunYour »

Jaha, så går det när man läser för fort... :)

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by hazzard »

ja det är inte mina omdömen, bara kopierade dom som gav en etta helt enkelt... många har väl inte mycket tålamod funkar det int så ger man en etta och struntar i att det kanske finns hjälp.

Nåt som förvånar mig mest dock är att appen har bara 1998 omdömen på google play det är ju väldigt lite tycker jag efter så många år.

@Maqqan jag tror bara utvecklarna kan svara på omdömen men jag kan ju ha fel.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by Maqqan »

hazzard wrote:ja det är inte mina omdömen, bara kopierade dom som gav en etta helt enkelt... många har väl inte mycket tålamod funkar det int så ger man en etta och struntar i att det kanske finns hjälp.

Nåt som förvånar mig mest dock är att appen har bara 1998 omdömen på google play det är ju väldigt lite tycker jag efter så många år.

@Maqqan jag tror bara utvecklarna kan svara på omdömen men jag kan ju ha fel.
Tack, ska se över det. Borde kunna ordna så vi kan svara.

Tapatalking with Z2
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by hazzard »

Kanske lägg till i månadsmailet, dont forget to give Turf 5 star rating if you happy ;)
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by Maqqan »

hazzard wrote:Kanske lägg till i månadsmailet, dont forget to give Turf 5 star rating if you happy ;)
Nä tigga röster klingar inte bra.

Tapatalking with Z2
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by hazzard »

Jag tycker det vore bra, man visar sin uppskattning till utvecklaren, inte många verkar ha gjort det vilket är trist..
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Mycket 1 star ratings nu på google play ?

Post by Kingslayer »

Vi är ju inte så bra på att visa uppskattning i Skandinavien så en blänkare att nyhetsbrevet att ge turf rating kan man gott göra, man behöver inte be om 5:or, tror att många ger det ändå om man ber dem att ge en rating.
Post Reply

Return to “Allmänt”