Utvärdering av Bonanzan

Det tredje Turf-eventet i historien. Tog plats i Sundsvall den 10 mars 2012.
Post Reply
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Utvärdering av Bonanzan

Post by SaLa »

Vi som anordnade bonanzan tänkte skriva ihop lite tankar och erfarenheter så att de kommande bonanzorna blir ännu bättre.

Vi skulle uppskatta input ur andras perspektiv. Både ni som var där och ni som önskade ni var där :) Åsikter, vad som var bra, vad som kan göras bättre, upplägg med tävling och middag på kvällen, informationen innan och så vidare. Alla tankar är välkomna. Skriv här eller pma Turftreken, Stonecape, Jojje eller mig.

Själv hoppas jag på en sommarbonanza 2012 söderut och en vinterbonanza 2013 i Umeå ;)
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Utvärdering av Bonanzan

Post by Thunell »

Jag som följde det den första timmen tyckte själva tävlingen verkade riktigt bra, men jag tycker att alla skulle startat på samma ställe(några åkte iväg några minuter före starten för att bli ensamma).

Den anmärkningen jag har på det hela:)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Utvärdering av Bonanzan

Post by SunYour »

Thunell wrote:Jag som följde det den första timmen tyckte själva tävlingen verkade riktigt bra, men jag tycker att alla skulle startat på samma ställe(några åkte iväg några minuter före starten för att bli ensamma).

Den anmärkningen jag har på det hela:)
Håller med, även om det bara är en detalj.
Det känns som arrangemanget var av toppklass!
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Utvärdering av Bonanzan

Post by bUs »

Tycker att hela arrangemanget var mycket bra skött! Bra info, schysst att man kunde köpa mat/dricka/kaffe, mycket trevlig middag, bra zonunderlag (även om jag inte testade ta alla). Har inget så här på rak arm som jag känner skulle kunna förbättras. Tycker att det var bra att alla inte startade på samma ställe, tror det hade blivit rätt kaotiskt och frustrerande i början om alla gjorde det. Det blev ju ett taktiskt moment att placera sig på en plats som man trodde var strategiskt rätt samtidigt som det blev ett risktagande att placera sig allt för långt ut i kanterna då zonernas placering inte var känd från början.
Post Reply

Return to “Turf Bonanza Winter 2012”