Östergötland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Östergötland - Felanmälan

Post by Arias »

Kära Östgötar. Nu är det dags att uppgradera zonrapporteringssystemet! Vi flyttar härmed från forumet till: http://issues.turfgame.com. Detta gör vi för att vi vill samla alla felrapporter på ett ställe och för att göra själva rapporteringen smidigare och tydligare för alla inblandade. Det nya systemet är inte färdigt än men det är redo att hårdtestas. Man kommer att kunna prenumerera på regioner för att hålla koll på de ställen man vill.

Östergötland är en av de utvalda för det nya systemet och det kommer säkert att bli lite fartgupp på vägen men vi ska nog båda kunna ta oss igenom detta hinder och göra felrapporteringssystemet en naturlig del av Turf! Som vanligt tar vi tacksamt emot den input ni har angående det nya systemet!

Länken till felrapportering av zoner är http://issues.turfgame.com/zones där man börjar med att välja zon. Om man vill så kan man lägga på namnet på zonen i adressen själv, t.ex. http://issues.turfgame.com/zones/BunkerZone

Nu avslutar vi detta långa kapitel och låser tråden. Frågor om issue trackern kan besvaras i http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=42&t=3382
Image
User avatar
Fredrick
Donator
Posts: 262
Joined: 10 Dec 2010 02:42
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

SpoonZone/Beach & BuildYard

Post by Fredrick »

SpoonZone
SpoonBeach
BuildYard
- Dessa tre zoner ligger i Kalmar län och inte Östergötland

Barrierzone tycker jag ligger bra då den till större delen ligger i Östergötland och inte i Kalmar.
[Kalmar/Skedshult • Xperia Z3]
adam520

Re: Östergötland

Post by adam520 »

Zonen "HospShip" ligger inom skyltat privat område och bör flyttas tycker jag.
Har tyvärr inget förslag på bättre placering.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: SpoonZone/Beach & BuildYard

Post by tomtebloss »

Fredrick wrote:SpoonZone
SpoonBeach
BuildYard
- Dessa tre zoner ligger i Kalmar län och inte Östergötland

Barrierzone tycker jag ligger bra då den till större delen ligger i Östergötland och inte i Kalmar.
Fixat
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Östergötland

Post by tomtebloss »

adam520 wrote:Zonen "HospShip" ligger inom skyltat privat område och bör flyttas tycker jag.
Har tyvärr inget förslag på bättre placering.
Flyttat till granngården. Hoppas den är öppen för allmänheten.
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland

Post by Thunell »

Villevalla i linköping kan vara svår att ta ibland, skulle uppskatta om den blev några meter större åt varje håll.
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Östergötland

Post by kepn »

tomtebloss wrote:
adam520 wrote:Zonen "HospShip" ligger inom skyltat privat område och bör flyttas tycker jag.
Har tyvärr inget förslag på bättre placering.
Flyttat till granngården. Hoppas den är öppen för allmänheten.
Aha, där kom förklaringen till att man stod som en idiot och väntade på att något skulle hända innan jag kollade på telefonen och insåg att jag var helt fel ute. Trodde det var GPS:en som dampade
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Östergötland

Post by tomtebloss »

Thunell wrote:Villevalla i linköping kan vara svår att ta ibland, skulle uppskatta om den blev några meter större åt varje håll.
Gjorde så den ligger inom gräsmattan istället för en fyrkant runt huset, så slapp den ligga på gatan också.
Last edited by tomtebloss on 10 Oct 2011 19:41, edited 1 time in total.
Roxen
Donator
Posts: 114
Joined: 04 Aug 2010 13:50

Re: Östergötland

Post by Roxen »

tomtebloss wrote:
Gjorde så den ligger inom gräsmatten istället för en fyrkant runt huset, så slapp den ligga på gatan också.
Nice. Ibland har jag tagit ett varv runt huset innan jag fått komma in i zonen ;)
kepn
Donator
Posts: 48
Joined: 04 Aug 2011 23:53

Re: Östergötland

Post by kepn »

Vore oerhört tacksam om JamZone i Norrköping kunde flyttas en aning. Några meter skulle räcka. Som det är nu så ligger den placerad så att träden runt omkring stör GPS signalen så man måste kliva ner bland en massa bråte, grenar och allehanda skräp för att komma åt den. Nu går det an, men när snön kommer så är det svårt att se vad man sätter fötterna på och risken för olycka är överhängande. Detta på en av de mest ödsliga platserna i stan dessutom. 5-6 meter österut så den hamnar på en lite mer öppen yta vore toppen
Image
HTC Desire | Android 2.3.3 | Stad: Norrköping
Locked

Return to “Östergötland”