Östergötland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
Saidfun
Posts: 45
Joined: 13 Dec 2010 08:59
Country: Sweden

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Saidfun »

Va fn är det jag läser? Är Midisland inaktiverad?!
Image
HTC Magic | SonyEricsson Xperia Arc | SonyEricsson X10 mini |HTC Wildfire | Sony Xperia S |
Image
User avatar
Snusmumriken
Posts: 290
Joined: 20 Aug 2012 20:38
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Snusmumriken »

Saidfun wrote:Va fn är det jag läser? Är Midisland inaktiverad?!
Du vill väl gärna göra återbesök antar jag :lol:
User avatar
Saidfun
Posts: 45
Joined: 13 Dec 2010 08:59
Country: Sweden

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Saidfun »

Snusmumriken wrote:
Saidfun wrote:Va fn är det jag läser? Är Midisland inaktiverad?!
Du vill väl gärna göra återbesök antar jag :lol:

Jag vet åtminstone hur jag enklare skulle kunna ta den - om jag skulle ge mig på det igen ;)
Image
HTC Magic | SonyEricsson Xperia Arc | SonyEricsson X10 mini |HTC Wildfire | Sony Xperia S |
Image
User avatar
Mazarin
Posts: 106
Joined: 04 Oct 2012 11:24
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Mazarin »

Det finns några zoner iMjölby som skulle må bra av att förbättras...

Homebuild
Det blir spår i gräsmattan. Det finns bättre ställen i Hembygdparken. Varför inte "torget" där vägen slutar. Eller precis när man kommit in på ön, vid raden av kvarnstenar.

Vattuzone
GPS:en störs av tornet har inte lyckats få zonen en enda gång utan irra runt kring tornet, gör gärna zonen lite större. Stort Z?

Måndalen
Svårt med GPS:en även här. Till råga på allt ligger zonen i ett rosenbusksbuskage, så det är inte direkt kul att behöva flytta runt för att kunna ta zonen.

StenZone
Vägen till zonen går rakt över ungarnas fotbollsplan. Går det att lägga zonen på cykelbanan bredvid fotbollsplanen istället?

SePåGamlaBron
Ibland kan den vara knivig att ta. Typ GPS:en gör att zonen ligger i vattnet norr om bron.
Mobile: Xperia | Home Zone: ColonelZone | Region: Östergötland
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Blabert »

Mazarin wrote:Det finns några zoner iMjölby som skulle må bra av att förbättras...

Homebuild
Det blir spår i gräsmattan. Det finns bättre ställen i Hembygdparken. Varför inte "torget" där vägen slutar. Eller precis när man kommit in på ön, vid raden av kvarnstenar.

Vattuzone
GPS:en störs av tornet har inte lyckats få zonen en enda gång utan irra runt kring tornet, gör gärna zonen lite större. Stort Z?

Måndalen
Svårt med GPS:en även här. Till råga på allt ligger zonen i ett rosenbusksbuskage, så det är inte direkt kul att behöva flytta runt för att kunna ta zonen.

StenZone
Vägen till zonen går rakt över ungarnas fotbollsplan. Går det att lägga zonen på cykelbanan bredvid fotbollsplanen istället?

SePåGamlaBron
Ibland kan den vara knivig att ta. Typ GPS:en gör att zonen ligger i vattnet norr om bron.
Homebuild
Mkay.

Vattuzone
Inget Z, men större på alla håll.

Måndalen
Buskage är bra, men lite större.

StenZone
Ganska säker på att det går att gå runt fotbollsplanen.. Det gjorde det iallafall när jag trixa med trasan där ;-)

SePåGamlaBron
Förstår inte riktigt, den större delen av zonen ligger ju norr om bron så om man hamnar där borde det inte vara något problem? Vill helst inte att det ska lockas till att stanna med bil där..

Tack för input.
Image
User avatar
Mazarin
Posts: 106
Joined: 04 Oct 2012 11:24
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Mazarin »

Blabert wrote:
Måndalen
Buskage är bra, men lite större.
Asgarv! :D
Mobile: Xperia | Home Zone: ColonelZone | Region: Östergötland
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Mazarin
Posts: 106
Joined: 04 Oct 2012 11:24
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Mazarin »

Blabert wrote:
SePåGamlaBron
Förstår inte riktigt, den större delen av zonen ligger ju norr om bron så om man hamnar där borde det inte vara något problem? Vill helst inte att det ska lockas till att stanna med bil där..
Drabbades av problemet att GPS:en ansåg att jag var mitt ute på vägen. Pga någon outgrundlig anledning valde jag inte att försöka ta mig längre norrut mot mitten av zonen. Istället körde jag fram och tillbaks över bron tills jag fick zonen. Tror det gick på femte försöket. Å andra sidan krånglade den inte jämt... Både väster och öster om bron finns det ställen där cykelbanan ligger lite längre från vägen, möjligt att det är bättre placeringar om zonen inte går att bredda.
Mobile: Xperia | Home Zone: ColonelZone | Region: Östergötland
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TheX
Posts: 18
Joined: 01 Nov 2012 21:57
Country: Sweden

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by TheX »

Denna zon Lunbykapell borde flyttas bara lite grann då det är en bostad där inne och det känns så fel och kliva in på området även om det är oki.
Bifogar en bild på zonen och vart den borde flyttas.
Med vänlig hälsning
TheX
lundbykapell.jpg
lundbykapell.jpg (52.45 KiB) Viewed 6093 times
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Blabert »

TheX wrote:Denna zon Lunbykapell borde flyttas bara lite grann då det är en bostad där inne och det känns så fel och kliva in på området även om det är oki.
Bifogar en bild på zonen och vart den borde flyttas.
Med vänlig hälsning
TheX
lundbykapell.jpg
Ok då, blir väl onödigt påträngande kanske..
Image
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Östergötland - Felanmälan

Post by Thunell »

Blev idag tillsagd av en sur tant att oakmeadow är privat mark. Zonen kommer så småningom också bebyggas(påstod hon) men i dagsläget är det en äng av brännässlor, inte särskilt rolig zon med andra ord.

En flytt kan vara på sin plats, har dock inget direkt förslag på ny placering...
Locked

Return to “Östergötland”