Nya Zoner i motala

Moderator: Zonemakers

Nagarebozhi
Country: Sweden

Nya Zoner i motala

Postby Nagarebozhi » 28 Nov 2010, 17:22

Hejsan är ny här på forumet och hoppas att jag hittat rätt. Har en fråga iaf vart vänder man sig om man vill önska fler zoner?
Image ImageImageImage
[ORT]:MOTALA [Turf-Telefoner]: Samsung Galaxy S III & LG Optimus 3D

tomtebloss

Re: Nya Zoner i motala

Postby tomtebloss » 28 Nov 2010, 20:19

Det går så bra så här.

Eftersom jag vet vad de kommer att säga de som lägger ut zoner så kan ju lika gärna jag nämna det.

Du måste ragga tag i fler spelare. Dessutom så är inte alla zoner tagna i Motala heller. Några spelare har satt upp posters i sin hemstad. Antingen där det är mycket folk eller direkt vid/i zonen. Om det ger utdelning är svårt att bevisa.

Här är postern i alla fall: http://www.turfwars.se/page/Android.pdf

Skriv ut och lägg med fördel in den i plastficka om den sitter på utsatt ställe. Sätter du upp 25st och fotobevisar det och meddelar någon ansvarig så får du en medalj i spelet dessutom.

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 28 Nov 2010, 20:50

Okej bara printa ut 25 st och sätta upp. Näe 3/4 är tagna i Motala, skulle ta den 4:e men då dog batterier. Sen ligger dom en bra bit ifrån mig också. Ska jag ta 25 foto bevis då också?
Image ImageImageImage

tomtebloss

Postby tomtebloss » 28 Nov 2010, 21:04

Okej bara printa ut 25 st och sätta upp. Näe 3/4 är tagna i Motala, skulle ta den 4:e men då dog batterier. Sen ligger dom en bra bit ifrån mig också. Ska jag ta 25 foto bevis då också?
Du behöver bara ragga fler spelare till din stad. Hur du gör det är upp till dig. Passivt genom att vänta eller mitt förslag. Om du vill ha medaljen i spelet så måste du fota varje.

Du kan givetvis sätta upp så många posters du bara kan. Vid skolor, torg, buss-/tågstationer eller vid evenemang tex. Din fantasi sätter gränsen.

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 28 Nov 2010, 21:10

Okej då är jag med, kommer klistra hela Motala fullt ;) hårdare motstånd men värt för att få mer zoner hit. Tack för svar.
Image ImageImageImage

simonarvestrand

Postby simonarvestrand » 30 Nov 2010, 07:38

Okej då är jag med, kommer klistra hela Motala fullt ;) hårdare motstånd men värt för att få mer zoner hit. Tack för svar.
Trevligt med folk i trakten som spelar :)
se till att få många att spela i motala så ska jag se till att ni får mycket att tävla om :)
motala är lite av mitt distrikt skulle man kunna säga.

Lite spännande oxo eftersom motala va den första platsen jag fick sätta en zon :)

är tacksam för alla zonförslag.
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~ImageImageImageImage~~~~

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 30 Nov 2010, 16:25

Ska göra vad jag kan, en fråga bara ska man ge zonförslag genom Pm eller mail och hur vill du ha zonförslagen? ska man markera på en karta o skicka eller räcker det med endast förslagets namn?

Och sista frågan hur många måste börja spela för att det ska dyka upp lite fler zoner? har snackat med några stycken men dom tycker zonerna som finns i motala ligger för långt bort :o själv tycker jag det funkar då jag har körkort men dessa personer har inte det och promenera dit där zonerna ligger blir en ordentlig promenad, så lite fler zoner på Väster i Motala så kommer garanterat fler spelare också. men som sagt hur många ska finnas i en region för att det ska komma någon zon till iaf?

Lägger in en bild här så får någon som kan det här förklara hur jag ska göra om detta är fel
Image

Uploaded with ImageShack.us
Image ImageImageImage

simonarvestrand

Postby simonarvestrand » 01 Dec 2010, 08:16

De va en variant :)

Skicka ett pm med din gmail adress till mig så blir du inbjuden till att redigera en karta över motala.
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~ImageImageImageImage~~~~

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 02 Dec 2010, 17:47

Ska ut och sätta upp lappar ikväll, är det något speciellt som ska vara med på fotobevisen för att dom ska bli godkända? Uppskattar snabbt svar.
Image ImageImageImage

Jojje

Postby Jojje » 02 Dec 2010, 17:56

Ska ut och sätta upp lappar ikväll, är det något speciellt som ska vara med på fotobevisen för att dom ska bli godkända? Uppskattar snabbt svar.
Jag tog bilderna så man såg vad lappen satt på för något. Alltså ta några steg bak, men in såpass långt att man inte ser vad det står på den typ. :)

Här är en av bilderna jag tog. Så du ser som exempel. (vattenmärkning behövs inte. La till det nu bara för att ingen ska tjuva åt sig en bild till sin samling :)
Attachments
IMAG0833_2.jpg
IMAG0833_2.jpg (115.08 KiB) Viewed 1922 times
Bara en zon till

Return to “Östergötland”